Gå til innhold

Spiren eller Medicus i Trondheim?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er såpass voksne at vi tenker det er lurt med en tidlig fertilitetsjekk. Noen som har erfaringer med de to klinikkene å dele?

Anonymkode: a6adc...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært til behandling hos spiren, veldig fornøyd med de 😊 Vi får en ny sjef i hus om ca fire uker 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Medicus!

Anonymkode: 0962d...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode erfaringer fra spiren👍🏻 Savner dog bedre oppfølging etter fullført behandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Livli skrev:

Gode erfaringer fra spiren👍🏻 Savner dog bedre oppfølging etter fullført behandling. 

Hva slags oppfølging tenker du på? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Medicus :)

Anonymkode: 6c64f...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hva slags oppfølging tenker du på? 😊 

At de hører med deg hvordan det går, legger ny plan, får høre noen tanker om hvorfor det gikk som det gikk osv ☺️ Veldig god oppfølging underveis, men med en gang behandlingen er over så er det stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Livli skrev:

At de hører med deg hvordan det går, legger ny plan, får høre noen tanker om hvorfor det gikk som det gikk osv ☺️ Veldig god oppfølging underveis, men med en gang behandlingen er over så er det stille.

Ååh, den erfaringen har ikke jeg i det hele tatt 😕 Jeg har fått super oppfølging fra start til slutt. Synd du ikke har samme erfaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, den erfaringen har ikke jeg i det hele tatt 😕 Jeg har fått super oppfølging fra start til slutt. Synd du ikke har samme erfaring!

Ja, men bra du er fornøyd! Ellers er jeg også godt fornøyd med de altså, og får fortsatt behandling der👍🏻☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Livli skrev:

Ja, men bra du er fornøyd! Ellers er jeg også godt fornøyd med de altså, og får fortsatt behandling der👍🏻☺️

Ønsker deg lykke til på veien videre :) 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Ønsker deg lykke til på veien videre :) 🤞🏻

Takk, du også! 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt begge klinikkene, men vil definitivt si Spiren. Nå kan det hende at det var fordi jeg har et litt sammensatt bilde med flere kroppslige funksjoner som jobber mot meg, men den varmen og forståelsen jeg ble møtt med der rørte meg til gledestårer 🥰

Anonymkode: 06cef...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for alle svar 🙂

Anonymkode: a6adc...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forsøkt behandling begge steder, men mest fornøyd med Medicus. Folkene på Spiren var koselig, men følte Medicus var proffere, i tillegg til veldig hyggelig. Kanskje litt påvirket av at spiren satt på Medicus :-)

Anonymkode: 86cfe...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/16/2020 at 12:18 AM, AnonymBruker said:

Har brukt begge klinikkene, men vil definitivt si Spiren. Nå kan det hende at det var fordi jeg har et litt sammensatt bilde med flere kroppslige funksjoner som jobber mot meg, men den varmen og forståelsen jeg ble møtt med der rørte meg til gledestårer 🥰

Anonymkode: 06cef...744

 

5 hours ago, AnonymBruker said:

Har forsøkt behandling begge steder, men mest fornøyd med Medicus. Folkene på Spiren var koselig, men følte Medicus var proffere, i tillegg til veldig hyggelig. Kanskje litt påvirket av at spiren satt på Medicus 🙂

Anonymkode: 86cfe...2dd

Dere som har prøvd begge, noen spesiell grunn til at dere byttet?

Anonymkode: a6adc...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med Spiren her. Hyggelige, profesjonelle og "varme" folk. Drar gjerne tilbake dit.

Anonymkode: 2ecfc...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...