AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Hei jeg har et wordsokument som inneholder flere kapitler. Tidligere da jeg åpnet worddokumentet så var det en liste med kapitlene på venstresiden av dokumentet. Trykket jeg på kapittelet i listen så kom jeg til riktig kapittel i wordsokumentet. Nå har listen som tidligere lå på venstresiden av wordokumentet forsvunnet. Noen som vet hvordan jeg får den tilbake? Anonymkode: 5af10...efe
stan Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Kanskje du finner noe her: https://www.jus.uio.no/tjenester/it/student-it/masteroppgave/andre-nyttige-funksjoner/navigasjonsruten.html
Katten.2.0 Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 Du kan også legge en innholdsfortegnelse i dokumentet som lar deg dra rett til overskriftene.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 22 timer siden, Katten.2.0 skrev: Du kan også legge en innholdsfortegnelse i dokumentet som lar deg dra rett til overskriftene. Den store fordelen med navigasjonsruta er at den ligger permanent tilgjengelig på venstre side, uten at du trenger hoppe til starten av dokumentet for å navigere til ønsket kapittel. Du slipper også å klikke i selve dokumentet for å forflytte deg, noe som er en fordel om du f.eks. skal kopiere en formatering til flere steder i dokumentet. Den enkleste måten å skru på navigasjonsruta er forresten Ctrl+B, som om du skal søke. Anonymkode: 0c9f3...b90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå