AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Vet med meg selv når jeg skriver dette at det vil se helt tullete ut for mange av dere, Men lilavell klarer jeg snart ikke mer Jeg er en 31 år gammel kvinne som før graviditet og kontrollerende samboer var stram og flott i fisken, hadde utstråling og livsglede. Nå er jeg blitt en dvask kjerring... skuldrene er brede, hoftene er blitt mye større... cellulitter på rompa... Jeg er 15kg tyngre enn før graviditet.. har gjort alt for å komme i bedre form.. prøvd fasting, kaloriunderskudd Og trening... Det går for en periode for å så falle tilbake til gamle rutiner. Føler meg stygg, ekkel og forferdelig. I alle klær ser jeg ut som en dårlig stappet pølse:( Hvorfor klarer jeg ikke å slutte små spise drit hele jævla tiden og hvorfor klarer jeg ikke bli fornøyd med meg selv. Jeg er voksen og har fått et barn... Jeg burde være selvsikker og lykkelig..:( Anonymkode: 5bd87...6fe
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Hvor gammelt er barnet ? Og er du ute i jobb ? Anonymkode: e8d31...c0a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet med meg selv når jeg skriver dette at det vil se helt tullete ut for mange av dere, Men lilavell klarer jeg snart ikke mer Jeg er en 31 år gammel kvinne som før graviditet og kontrollerende samboer var stram og flott i fisken, hadde utstråling og livsglede. Nå er jeg blitt en dvask kjerring... skuldrene er brede, hoftene er blitt mye større... cellulitter på rompa... Jeg er 15kg tyngre enn før graviditet.. har gjort alt for å komme i bedre form.. prøvd fasting, kaloriunderskudd Og trening... Det går for en periode for å så falle tilbake til gamle rutiner. Føler meg stygg, ekkel og forferdelig. I alle klær ser jeg ut som en dårlig stappet pølse:( Hvorfor klarer jeg ikke å slutte små spise drit hele jævla tiden og hvorfor klarer jeg ikke bli fornøyd med meg selv. Jeg er voksen og har fått et barn... Jeg burde være selvsikker og lykkelig..:( Anonymkode: 5bd87...6fe Det er mange som kjenner seg igjen i det du skriver. Tingen er at det er ikke nok å bare gå på en eller annen diett og trene i en liten periode. Du trenger en livsstilsendring. Altså hele livsstilen, livet ut, må endres. Du må hive gamle vaner ut av vinduet, og lage deg noen nye. Da er det ingen «gamle vaner» å falle tilbake på. Lage en skikkelig plan, slik at du har tid til alt du skal. Lag deg et oppsett over middager og handle bare en gang i uken, med handleliste, mindre sjanse for å kjøpe impulsivt dritt mat. Du trenger en skikkelig livsstilsendring. Ikke bare et kort opplegg for å komme i form. Anonymkode: 03dba...665
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 Barnet er 3 år. Jeg både jobber og er student. Anonymkode: 5bd87...6fe
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #5 Skrevet 14. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange som kjenner seg igjen i det du skriver. Tingen er at det er ikke nok å bare gå på en eller annen diett og trene i en liten periode. Du trenger en livsstilsendring. Altså hele livsstilen, livet ut, må endres. Du må hive gamle vaner ut av vinduet, og lage deg noen nye. Da er det ingen «gamle vaner» å falle tilbake på. Lage en skikkelig plan, slik at du har tid til alt du skal. Lag deg et oppsett over middager og handle bare en gang i uken, med handleliste, mindre sjanse for å kjøpe impulsivt dritt mat. Du trenger en skikkelig livsstilsendring. Ikke bare et kort opplegg for å komme i form. Anonymkode: 03dba...665 Tusen takk for svar ❤️ Hver gang jeg legger planer føler jeg at jeg ikke er sterk nok til å fullføre. Dette handler nok om mer enn å miste vekten, men troen på meg selv først og fremst. Selvtilliten er så utrolig lav. Anonymkode: 5bd87...6fe
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #6 Skrevet 14. juli 2020 Er dette på grunn av gravidtet? for jeg er selv veldig redd for å bli gravid... Anonymkode: d4c44...70d
Gjest Ishm Skrevet 14. juli 2020 #7 Skrevet 14. juli 2020 Husk vi alle skal bli gammle og rynkete tilsutt. Vi skal dø tislutt! Ingenting varer evig, verken skjønnhet, penger eller livet vårt! prøv å være takknemmelig og glad for hva du har! gå turer ut, Finn hva som er mening med livet for deg
Gjest Ishm Skrevet 14. juli 2020 #8 Skrevet 14. juli 2020 Et tips! Drikk masse vann, det hjelper mot småspising. Drikk heller vann enn småspising. spis sunnt, kjøp inn sunne varer. men samtidig nyt livet🌸 du får det bare en gang!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #9 Skrevet 15. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar ❤️ Hver gang jeg legger planer føler jeg at jeg ikke er sterk nok til å fullføre. Dette handler nok om mer enn å miste vekten, men troen på meg selv først og fremst. Selvtilliten er så utrolig lav. Anonymkode: 5bd87...6fe Et viktig poeng fra den du svarer her, gikk deg, forståelig nok, fordi du er stressa og allerede har den mentale innstillingen du har, hus forbi. Det er ikke "din skyld", for beskjeden vi får hver dag, i alle kanaler, og som du fikk du et eksempel på rett over her, går jo inn etter hvert: Mat er fienden, og jeg er defekt. Kjenner du deg igjen? Poenget er derfor, nettopp, livsstilsendring. Du skal ikke legge planer du trenger å være "sterk nok til å fullføre". Du skal legge planer du ønsker å holde deg til. En livsstilsendring er ikke fullført før du er død, og man kan ikke klore seg fast i et opplegg hver dag resten av livet. Det er som du sier, troen på deg selv, selvtillit, du trenger å fornye. Og det kan du for eksempel gjøre ved å velge et opplegg som fungerer, og oppdage at det er lett å holde seg til, samtidig som du oppdager at kroppen din er fantastisk og fungerer akkurat som den skal, og ser ut akkurat som den skal. Anonymkode: f9544...924 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå