AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Hei. Er det noen av dere som har opplevd å tenke mye på en psykolog dere har hatt? Litt som det er en eks eller noe sånt. At man av og til facebook stalker 🙊 Anonymkode: cb176...191
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Ja, jeg kan fint finne på å «stalke» psykologen min om jeg kjeder meg en dag🙊 men hun er flink til å skjule det hun legger ut på fb da, men siden vi har felles venner så får jeg se litt mer enn hva jeg hadde fått om vi ikke hadde hatt noen felles😆 ellers går det ikke an å stalke henne så mye mer. Anonymkode: a925f...86a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg kan fint finne på å «stalke» psykologen min om jeg kjeder meg en dag🙊 men hun er flink til å skjule det hun legger ut på fb da, men siden vi har felles venner så får jeg se litt mer enn hva jeg hadde fått om vi ikke hadde hatt noen felles😆 ellers går det ikke an å stalke henne så mye mer. Anonymkode: a925f...86a Ja tror kanskje det er fordi man gir så mye informasjon til dem og får lite informasjon tilbake. Kanskje man prøver å jevne det ut Anonymkode: cb176...191
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Ja tror kanskje det er fordi man gir så mye informasjon til dem og får lite informasjon tilbake. Kanskje man prøver å jevne det ut Anonymkode: cb176...191 Håper ikke det er mulig å finne ut at man stakker litt Anonymkode: cb176...191
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 Høres jo ganske logisk ut.. folk legger jo hele følelses livet i fanget til en psykolog, og deler alt. Det er ikke rart om folk stalker de og blir nyskjerrig på hvordan det mennesket er Anonymkode: 826fa...c5a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #6 Skrevet 15. juli 2020 Jeg har alltid Googlet/fscebooket navnet til nye behandlere før første timen. Det er mest fordi jeg har store problemer med å møte nye mennesker og det føles litt tryggere å ha et ansikt å forholde seg til. Hvis jeg finner ut litt om hvem de er så er det en bonus. Jeg bruker ikke å søke dem opp ellers. Anonymkode: ca1f3...262
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #7 Skrevet 15. juli 2020 Vanligvis tenker jeg en god del på psykiateren min for å være helt ærlig, men jeg «stalker» henne på sosiale medier sjeldent. Anonymkode: e433e...ea1
Gjest Skrevet 15. juli 2020 #8 Skrevet 15. juli 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg