Gå til innhold

En velfungerende deodorant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke påstå jeg sliter ekstremt med svette, men jeg er veldig varm i kroppen normalt sett, og har nå begynt å jobbe et sted det er veldig varmt og vi er i mye bevegelse og aktivitet hele dagen. Uniformen består av blant annet en t-skjorte, men denne har litt tett stoff og blir også varm.

Kjenner at med deodoranten jeg bruker nå (Dr. Greve), så kan det komme litt lukt etter noen timer. 

Kan noen anbefale noe som fungerer? Burde jeg prøve meg på sterkere antiperspiranter fra for eksempel apotek?

Anonymkode: 302f8...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker stop24 fra apoteket, vært en lifesaver! Ellers synes jeg deo for menn er de beste å bruke, mye mer effektive for svette og event lukt. Liker godt den svarte fra Loreal. 

Anonymkode: 3478e...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker stop24 fra apoteket, vært en lifesaver! Ellers synes jeg deo for menn er de beste å bruke, mye mer effektive for svette og event lukt. Liker godt den svarte fra Loreal. 

Anonymkode: 3478e...f38

Takk for tips! Synes gjerne sånne produkter til herre lukter veldig mann? 🤔

Anonymkode: 302f8...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudit fra Helena Rubenstein. Verdt hver krone! 

Anonymkode: b429c...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg funker det å bytte merke innimellom. De som funker best er vichy og yerka. 

Anonymkode: ecef8...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Synes gjerne sånne produkter til herre lukter veldig mann? 🤔

Anonymkode: 302f8...747

Ikke alle er like mandige i lukten, men føler det kun er første tørkesekundene det lukter litt mann. Den jeg tipset om lukter lite på meg, bare å prøve seg litt frem. 

Anonymkode: 3478e...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biotherm (den tørre deo-sticken). Lukter rent og har funket for meg i flere år.

Anonymkode: 8f2a8...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den deodoranten jeg er mest fornøyd med er faktisk first price sin til 8 kr 😂 den er den eneste som holder meg luktfri hele dagen 😊 så bruker bare den 

Anonymkode: 473f3...f8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere, jeg bruker deo fra Rema1000 sin «prima» billigserie og er storfornøyd. Den jeg pleide å bruke var gått ut av produksjon så jeg tenkte jeg bare skulle teste noe billig liksom og ble fornøyd. Koster vel en 10’er pluss/minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stop24 er ikke digg om du har sensitiv hud i armhulene. Det har jeg, og det var ordentlig vondt å bruke den. Trodde huden skulle etse av. 😂

Jeg er veldig glad i deodorantene fra Cosmica, spesielt Caring 3-in-1 (den med hvit "kropp" og lys rosa kork) og Quick Dry (hvit kropp og lys grønn kork). Selges blant annet på VitusApotek. Dove sin Talc Soft (hvit kropp og lys rosa kork) er også veldig god.
Alle disse tre lukter veldig mildt - de fra Cosmica lukter man ikke når de har tørket på huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger til herredeo. Dame variantene er altfor «pleiende» til at de funker. De er også vanskelig å få av i dusjen.

Anonymkode: c3bf2...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så mange forslag - takk!

Lurer på om jeg prøvde meg på den Stop24 for noen år siden, men at den ble altfor sterk.

Kan legge til at jeg for moro skyld testa ut L'oréal sin svarte 4in1 Carbon something something i dag, og jeg lurer neimen ikke på om det kan fungere! Synes det ble vesentlig mindre klamt under armene, og kjente bare en lett eim av Eau de Mann 😂

Anonymkode: 302f8...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sverger til Bitoherm sin. Eneste som funker for meg.. 

Anonymkode: 436d1...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivea dry comfort. Går alltid tilbake til den om jeg prøver noen andre, synes den lukter rent og godt.

Anonymkode: d77e9...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sverger til Bitoherm sin. Eneste som funker for meg.. 

Anonymkode: 436d1...da7

Samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 hours ago, AnonymBruker said:

Nivea dry comfort. Går alltid tilbake til den om jeg prøver noen andre, synes den lukter rent og godt.

Anonymkode: d77e9...1f4

Den bruker jeg og, eller ihvertfall samme serien. Glassbeholder med gjennomsiktig deovæske.

Jeg synes alle de hvite deotypene legger fra seg masse hvitt gris på alle klær jeg bruker, og veldig mange deoer lukter høgg og helvete. Jeg føler ikke for å lukte blomstereng ass...
Tidligere hadde Sterilan en gjennomsiktig type, sånn "no white marks" eller noe, men de sluttet med den, og alle de andre Sterilan-deoene lukter alt for mye.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tips om denne for 15 år siden. Aldri brukt noe annet siden. Har ikke luktet svette en dag etter jeg begynte å bruke denne😃

 

image.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...