lrss Skrevet 14. juli 2020 #1 Del Skrevet 14. juli 2020 Hei! Jeg har prøvd å fikse symaskinen min i flere dager etter at den sluttet å ta opp sytråd. Fant ut hva feilen var (spolhuset hadde kommet ut av synk) og fikset den, men nå er trådspenningen helt ut av vinduet. Undertråden ser ut som konfetti. Jeg har lirket og snudd spolhuset litt frem og litt tilbake fordi jeg tenkte at det kanskje måtte være preeesis der det skulle være, men det fungerer ikke. Ej heller å fikse med trådspenningen på være seg over eller undertråd, det blir strammere, men ikke bra. Jeg har tredd om maskinen flere ganger – til og med snudd undertrådspolen åt feil rettning bare for å sjekke. Nada. Jeg har også justert så at nålen dypper lenger ned, men det virket ikke heller. Noen som kanskje vet hva som er galt? Vær så snil og si ifra fordi jeg begynner å bli desperat. Det er forøvrig en Husqvarna Viking Tribute 145M. Vedlegger også et bilde på undertråden mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Del Skrevet 14. juli 2020 For slakk undertråd kansler? Prøvd dette https://forum.kvinneguiden.no/topic/341001-symaskinfusk/ Anonymkode: 40563...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 15. juli 2020 #3 Del Skrevet 15. juli 2020 Meld deg inn i en av sygruppene på Facebook og spør der! jeg hadde et problem med min symaskin og etter å ha prøvd og prøvd postet jeg et bilde på en sygruppe og fikk svar (og løsning) før det hadde gått tre minutter😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå