Gå til innhold

Savn!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Savner........

Savner noen å dele livet med - det blir så tomt og ensomt å hele tiden være alene...... :cry:

Hvorfor er det så vanskelig å finne noen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....og hvorfor skal det være så vondt når de man tror man har funnet plutselig bare går? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åh. Kjenner meg igjen! Kan ikke annet enn å si at det finnes en der ute for alle.. man må bare letel, eller være heldig og finne en sånn plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg lever i den tro at det finnes en der ute til alle og enhver, men at det er ytterst sjeldent at man finner vedkommende. Enda mindre er sjansen om man desperat leter etter vedkommende.

Du kommer ikke til å være alene for bestandig, selv om det kanskje ser temmelig mørkt ut akkurat nå. :klem:

(Savner noe(n) jeg også, men er bare ikke helt sikker på hva/hvem...)

Endret av Freckles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gotthard

en klok mann sa en gang " hele livet brukes til og finne den rette, imens blir du gift og får barn"......h.i.n (husker ikke navnet)

trur både gutter og jenter sliter med noe av det samme , den "rette" er der et sted , men leitinga er til tider helt jevelig......

et dikt jeg en gang skrev avsluttet jeg slik " og i minn ensomhet skal jeg glemme deg slik min bitterhet drukner meg"

trøsten er at du ikke er alene:-) og som noen her sier så er en dårlig trøst bedre enn ingen trøst......lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Savner noen å dele livet med - det blir så tomt og ensomt å hele tiden være alene......  :cry:

Hvorfor er det så vanskelig å finne noen  :-(

:tristbla: Ja det er helt bånn i bøtta. har vært alene i 3 år nå så for min del er det mer enn nok. Stusselig å være alene om alt. Stå opp om morgen, legge seg om kvelden, detter man, så må man selv reise seg opp. Ikke bokstavelig talt men jeg tror de fleste her forstår hva jeg mener med det. Være alene om å ta avgjørelser, oppleve sorg og glede, og ikke minst spise måltidenen alene. :sur: Er så sint og lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er rarest med dette er at rundt om er det utrolig mange på "leit" også er det så utrolig vanskelig og finne noen single?

jeg kjenner ikke mange single, gjør du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Vet ikke hvordan dere har det, er gift, men kan veldig godt tenke meg hvordan dere har det. En vakker dag ordner alt seg....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå har jeg ventet på "den vakre dagen" i over 30 år jeg................... og den kommer nok aldri til meg.

Er veldig redd for å ikke få oppleve kjærligheten - og alle de goder den fører med seg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...