AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Altså der det står hva som er på tv nå, og hva som kommer etterpå.. all info er borte.. hva gjør jeg ? Anonymkode: 65c74...c51
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Forsvant det med den hersens oppdateringa de kjørte som bare lager krøll og er utrolig uryddig? Prøv p skru av boksen helt på knappen bak, vent litt og skru på igjen. Funker ikke det, ring kundeservice og klag Anonymkode: b2789...ffd
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 Mulig vi har forskjellige fjernkontroller, min er noen år gammel, men jeg får opp TV-guiden tre steder: Ved å trykke på en knapp på fjernkontrollen som har et ikon som består av en firkant som har tre sorte prikker og tre sorte streker inni. Jeg får den også opp hvis jeg trykker på Menu-knappen på fjernkontrollen, trykker meg helt til venstre i den menyen som kommer opp helt nederst (til det symbolet som består av tre vannrette streker), og så bla opp til TV-guide. Jeg får også opp oversikten over det som går på TV akkurat nå ved å trykke på Menu-knappen, og så bla meg tre hakk mot høyre til Direkte-TV. Der er det også en egen knapp man kan trykke på og så kommer man til den vanlige TV-guiden. Håper dette er forståelig. Bare spør hvis det ikke gir mening. Hvis problemet er at du finner TV-guiden men at den er tom, bør du prøve å skru boksen av og på, eller å slå av og på internett. Er ikke helt sikker på om TV-guiden er koblet til internett, men jeg hadde et annet problem med boksen min og da hjalp det å skru internett av og på. Det jeg ikke får til, er å hoppe 24 t fremover i TV-guiden. Før kunne man bruke en av de fargede knappene til å hoppe et døgn fremover eller bakover i TV-guiden. Nå klarer jeg bare å hoppe et par timer fremover ved hjelp av spoleknappen. Det er litt irriterende hvis jeg f.eks. skal reise bort på ferie og vil sette på opptak av et program som går en gang uti neste uke. Nå må jeg trykke oppmot 50 ganger på spoleknappen for å hoppe fremover, før holdt det å trykke noen få ganger på en av de fargede knappene. Anonymkode: b7665...dd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå