Gå til innhold

Drittsommer, blir så sinnsykt nedfor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som ikke takler det dårlige sommerværet? Jeg synes vi fortjente bedre etter korona, nå sitter jeg med hodepine pga lavtrykk og er så nedfor at tårene presser på, vet ikke hva det er med meg, men takler rett og slett ikke drittvær om sommeren.

Anonymkode: 9c4e0...38b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker dette været! Deilig med regn og frisk luft når det er varmt.

Anonymkode: d9de2...fbe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Ja jeg hater sommeren i år😡Korona. Drittvær. Sånt vær er irriterende og deprimerende for alle. Kan like godt hoppe over hele sommeren. Nei resten av året. Skulle ønske sommeren 2018 kom tilbake. Det året var det perfekt vær hele sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor har det vært sol og fint nesten helle sommeren til nå. 

Gjør meg ingenting om man får litt regn en gang i blant.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar said:

Her jeg bor har det vært sol og fint nesten helle sommeren til nå. 

Du er heldig!

Anonymkode: 9c4e0...38b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber hele sommeren så det varierende været er greit men helger kunne vært perfekt med varme og sol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bor dere? I nesten hele juni var det kjempefint, men litt kaldere nå i juli. Men generelt vært fint her vi er nå på Sørlandet!

Anonymkode: 10a86...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Warrior skrev:

Ja jeg hater sommeren i år😡Korona. Drittvær. Sånt vær er irriterende og deprimerende for alle. Kan like godt hoppe over hele sommeren. Nei resten av året. Skulle ønske sommeren 2018 kom tilbake. Det året var det perfekt vær hele sommeren.

Enig, bortsett fra at jeg skulle ønske vi var 2 år fram i tid. Sånn at man kan føle seg trygg igjen. 2020 er et år vi alle skulle vært foruten, og kanskje noen måneder i 2021 også. 

Anonymkode: 19bea...fa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, bortsett fra at jeg skulle ønske vi var 2 år fram i tid. Sånn at man kan føle seg trygg igjen. 2020 er et år vi alle skulle vært foruten, og kanskje noen måneder i 2021 også. 

Anonymkode: 19bea...fa2

2021 eller 2022 kan bli langt verre enn 2020.

 

Uansett historisk sett så er ikke 2020 en gang blant de 1000 verste år i historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

2021 eller 2022 kan bli langt verre enn 2020.

 

Uansett historisk sett så er ikke 2020 en gang blant de 1000 verste år i historien.

Korona pandemien har jo gått over om to år. Men det kan selvfølgelig skje noe annet. Det vet vi ikke. Men vi må jo ikke håpe det. 

Anonymkode: 19bea...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Korona pandemien har jo gått over om to år. Men det kan selvfølgelig skje noe annet. Det vet vi ikke. Men vi må jo ikke håpe det. 

Anonymkode: 19bea...fa2

Har den det, ja😂

Anonymkode: d419d...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flere som ikke takler det dårlige sommerværet? Jeg synes vi fortjente bedre etter korona, nå sitter jeg med hodepine pga lavtrykk og er så nedfor at tårene presser på, vet ikke hva det er med meg, men takler rett og slett ikke drittvær om sommeren.

Anonymkode: 9c4e0...38b

Kjipt at du har et slik, men personlig sliter jeg mye mer ved varmt vær. Da får jeg hodepine osv. Så jeg elsker slik det er nå. Kald og våt sommer.

Anonymkode: 240b5...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Warrior skrev:

Ja jeg hater sommeren i år😡Korona. Drittvær. Sånt vær er irriterende og deprimerende for alle. Kan like godt hoppe over hele sommeren. Nei resten av året. Skulle ønske sommeren 2018 kom tilbake. Det året var det perfekt vær hele sommeren.

Den sommeren det var tørke, skogbrann og nødslakting av dyr. Storveis. 

Anonymkode: 5c0ee...e3f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det litt som deg, TS. Er avhengig av fint vær om sommeren for å ha det greit om vinteren, jeg synes vinter er noe herk uansett, men det blir lettere å håndtere om jeg har fått min dose med sol og varme. Her har det ikke vært annen sommer å snakke om enn de få dagene vi fikk i juni, siden det har det knapt vært en dag uten regn og temperaturen har knapt vært over 17 grader. Det har i tillegg vært veldig kaldt på nettene, så flere netter har jeg hatt varme på og full pysj og pledd for å ikke fryse. Alt i alt føles det veldig høstlig, og det er jo ikke det man ønsker når kalenderen sier at det er juli. Om det kunne blitt opphold en periode og temperaturen kunne kommet seg over 20 grader så blir livet så mye bedre med en gang. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den sommeren det var tørke, skogbrann og nødslakting av dyr. Storveis. 

Anonymkode: 5c0ee...e3f

Ja jeg liker sol og varme om sommeren. Bare ikke for varmt og det kunne vært regn av og til så det ikke ble for tørt. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker dette været! Deilig med regn og frisk luft når det er varmt.

Anonymkode: d9de2...fbe

Hadde det bare vært ca 15 grader +. Her jeg bor ligger temperaturen på 9 grader.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har den det, ja😂

Anonymkode: d419d...681

Ja pandemien har gått over om to år, men ikke viruset. Det blir selvfølgelig ikke borte. 

Anonymkode: 19bea...fa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som ikke takler det dårlige sommerværet? Jeg synes vi fortjente bedre etter korona, nå sitter jeg med hodepine pga lavtrykk og er så nedfor at tårene presser på, vet ikke hva det er med meg, men takler rett og slett ikke drittvær om sommeren.

Anonymkode: 9c4e0...38b

Er ikke sommeren som er dritt, men at vi bare får regn og gråvær! At vi til helvete ikke kan være ute uten å gå i vinterklærne! Trodde jeg kunne legge dem vekk for noen mnd men nei. Jeg sitter her i vinterjakke og et lag under buksa. Kan i det minste sitte ute uten lue og handsker da.... 

Vil gjerne ha 25 grader og litt overskyet. Ønsker ikke stekende sol, men hadde vært fint å faktisk kunne gå i sommerklær....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Elsker dette været! Deilig med regn og frisk luft når det er varmt.

Anonymkode: d9de2...fbe

Helt enig. Blir dårlig av sterk varme.

Anonymkode: 33a0f...1f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå som man ikke kan reise er det spesielt frustrende med en drittsommer. Men Norge er ikke kjent for gode sommere. Om vi har varme varer det bare en kort periode, og om det er varmt er det som oftest veldig varmt (jeg har ikke noe i mot det, elsker det). Mest regn og halv-varmt. Æsj. Aldri stabilt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...