Gå til innhold

Dette med ferie / reising og miljø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne covid-19 krisen har virkelig fått meg til å innse ( i større grad alså) hvor mye folk reiser. Det er liksom ferie for alle penga, reise skal vi / må vi, det er ikke alternativ å ikke reise, klart man skal reise på ferie! Det ble liksom så nært i denne covid-19 krisen med folks utreise trang.

Jeg trodde i min lille verden at vi tenkte på miljøkrisen, som ble mer og mer påtrengende og realiteten gikk opp for de store mengder mennesker, og ikke bare de få, i tiden før covid-19 krisen. Flyskam var jo det nye ordet! Resirkulering og gjennbruk var poppis! 

Sluttet vi å bry oss? Bare jeg og mine får fly til syden så pyttsann, for klart vi skal ha ferie! Leste nylig om en dame m/familie, som hadde kjøpt inn masse utstyr for å kunne reise på sin første teltferie, brukt mye penger, men da helsemyndighetene åpnet opp for få dager siden, var hun rett på nett og bestilte Spania-ferie til seg og familien. Det anbefales jo ikke å reise enn om de har lempet på reglene, og Spania er jo et av landene som sliter mest med covid-19, men utreise-trangen er så stor at man reiser allikevel. 

Er det ikke ferie lenger uten man har reist langt bort?

 

Anonymkode: 35d21...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...