Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Etter 5 års samboerskap må jeg desverre tilbake og prøve tinder.

Mener å ha lagt merke til at ting har endret seg på digitale datingapps. Mulig jeg har feil og blitt for gammal.Er 36 år uten barn, har fast jobb og hus Ser etter folk i aldersspennet 24-40.

Etter et par uker på tinder har jeg gjort meg noen tanker. Har selv en hva jeg anser som normal profil greie bilder/utseende og bio. Har 28 matcher. Jeg selv går ikke kun etter utseende, men også etter spennende interesser, artig bio og normale/fine bilder. Ikke bimoprofilene som det etter mitt syn det er en del av.

Har forsøkt å chatte med i 8 stykk. Bare en har tatt seg tid til å bli bedre "kjent". Jeg tenker, er en uinteressert og ikke vil ha noe med med en match å gjøre så unmatcher man. Det skjer ikke, bare stillhet.  

Spørsmålet er til dere damer. Er det blitt slik at mange kun samler matcher for å få en slags bekreftelse? Skyldes det dårlig selvtillit eller er utvalget blitt så bra på mannfolksia at damene går etter Brad Pitt typene? Han synes jeg er en kjekkas og ville blitt bedre kjent med. Kanskje det kunne dryppa litt på meg 😎

Mulig jeg banner i kirka nå ass og tar helt feil. Men legger merke til er at ganske mange i aldersgruppen under 26 er småbarnsmødre, gjerne med flere barn. Det er ganske trist at så mange barn ikke vokser opp med både en mor og far under samme tak. Gir folk opp for lett?

Endret av Skolest
Skrivefeil
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det burde være krav om å lese 100 gamle tråder før du fikk lov å poste noe selv. Du tar opp flere spørsmålsstillinger på en gang,  og alt har vært diskutert her mange ganger.  

Å bli frustrert etter en tid på Tinder, er nesten normen. Å komme hit og lire av seg noe bittert, er ikke noe du vil få sympati for, eller gode svar på.  Kom deg ut i sola, og finn på noe morsomt i stedet. 

M51

Anonymkode: ee317...a72

• Liker 1
Skrevet (endret)

God dag til deg også! Det var noen tanker og ikke bitterhet. Jeg er ny her og på både tinder, kunne søkt, beklager det. At du hisser seg sånn opp hadde jeg ikke trudd, ha en fin dag. Slett tråden om det ønskes! Fred være med oss...

Endret av Skolest
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet

Takk, og god dag til deg også!  

Selv om du leste opphisselse i det, så var det bare lett irritasjon.  

Det er noen klassikere her på KG, skjønner du.  Penisstørrelse, høyde, ghosting etter sex, utroskap,  og Tinderfrustrasjon, som kunne fylt et helt subforum alene.  

Anonymkode: ee317...a72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei TS:
Ser du søker svar fra kvinner, så jeg er nok kanskje ikke den du ønsker å få svar fra men kanskje noen synspunkter fra mitt ståsted kan være til hjelp? 

Jeg har i skrivende stund 389 tindermatcher uten at jeg skjønner helt hvorfor. (Det blir nesten en avhengighet, som et spill eller noe) - Jeg snakker med 20-30 stk og har møtt flere. (selvfølgelig tatt pause når coronaen herja som verst) 

Jeg er selv en småbarnsfar og ekskona hadde et sidesprang, så jeg hadde virkelig et bekreftelsebehov etter å ha opplevd noe sånt. Når det skal sies, så merker jeg at en samtale kan dø ut ganske lett hvis du ikke byr på deg selv. Jeg er ganske kjapp til å spørre om snap, insta osv da folk oftest er mer aktiv der enn på tinder. 

Anonymkode: 70edf...ae0

AnonymBruker
Skrevet
On 7/14/2020 at 12:06 PM, AnonymBruker said:

Hei TS:
Ser du søker svar fra kvinner, så jeg er nok kanskje ikke den du ønsker å få svar fra men kanskje noen synspunkter fra mitt ståsted kan være til hjelp? 

Jeg har i skrivende stund 389 tindermatcher uten at jeg skjønner helt hvorfor. (Det blir nesten en avhengighet, som et spill eller noe) - Jeg snakker med 20-30 stk og har møtt flere. (selvfølgelig tatt pause når coronaen herja som verst) 

Jeg er selv en småbarnsfar og ekskona hadde et sidesprang, så jeg hadde virkelig et bekreftelsebehov etter å ha opplevd noe sånt. Når det skal sies, så merker jeg at en samtale kan dø ut ganske lett hvis du ikke byr på deg selv. Jeg er ganske kjapp til å spørre om snap, insta osv da folk oftest er mer aktiv der enn på tinder. 

Anonymkode: 70edf...ae0

389 matcher?!? Hva skal du med så mange og blander du matcher med likes? Jeg er kvinne 42 år, vært på Tinder 3-4 uker og har fått 650+ likes. I prinsippet kunne jeg fått like mange matcher ved å sveipe til høyre på kreti og pleti, men hva er nå vitsen med det? 

Anonymkode: 0d144...e95

AnonymBruker
Skrevet

Oi jøsses... jeg er skeptisk til tinder opplegget. Jeg prøver å ha minst mulig matcher 😹 ikke at det blir noe ut av den ene eller andre jeg har, men da kan jeg prøve å bli bedre kjent ihvertfall 😸

Anonymkode: 3ade1...7c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Oi jøsses... jeg er skeptisk til tinder opplegget. Jeg prøver å ha minst mulig matcher 😹 ikke at det blir noe ut av den ene eller andre jeg har, men da kan jeg prøve å bli bedre kjent ihvertfall 😸

Anonymkode: 3ade1...7c7

Samme her! Antall matcher skal jo være hensiktsmessig, og overkommelig å holde styr på 😅

Anonymkode: 0d144...e95

Skrevet

Algoritmen på Tinder har jo endret seg nå og. Før var det greit å klikke ja på "alle", nå vil Tinder straffe deg for det. Så om man sliter litt der så kan det faktisk være appen sin skyld. 

Men til at folk ikke svarer, det er jo bare folk sin skyld. Prøver selv å få kontakt med både den ene og andre, men jammen ikke lett. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Måneskinn skrev:

Algoritmen på Tinder har jo endret seg nå og. Før var det greit å klikke ja på "alle", nå vil Tinder straffe deg for det. Så om man sliter litt der så kan det faktisk være appen sin skyld. 

Men til at folk ikke svarer, det er jo bare folk sin skyld. Prøver selv å få kontakt med både den ene og andre, men jammen ikke lett. 

På hvilken måte straffer Tinder for det?

Anonymkode: 42884...fe7

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

På hvilken måte straffer Tinder for det?

Anonymkode: 42884...fe7

Hvis du er for ukritisk, vil du havne lengre bak i køen og i praksis bli vist for færre.

Anonymkode: 9831d...8b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...