Gå til innhold

Er jeg en idiot?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg en idiot som tar avstand fra menn som kanskje vil noe seriøst, eller ihvertfall virker seriøse hvem vet, fordi at jeg forelsket meg i en fyr jeg traff på en bar seint på lørdagskveld , natten før nyttårsaften for 2,5 år siden, som ble med meg hjem og hadde sex med. Han dro dagen etter, vi meldte i tre måneder etterpå. Så fortalte han meg at han ble sammen med en annen jente. Og jeg prøvde å glemme ham, men så han på tinder. Jeg prøvde å glemme ham ved å jobbe mye,reise langt, det hjelper ikke. Tilslutt lå jeg med en politi venn for å komme over fyren . Men det hjelper ikke. Jeg bestemte at jeg vil aldri date eller ha sex mer. 

Anonymkode: bd8fd...6a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

P?

Anonymkode: cd5a2...f96

Skrevet

Du er ikke en idiot som tar avstand fra menn på grunn av en vond opplevelse. Du har helt rett til å ikke søke et forhold før du eventuelt selv måtte ønske det. Det er ditt liv og ditt valg. Ingenting av det gjør deg til en idiot :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du føler at du vil gi han en ny sjanse fordi du ikke klarer å glemme han, så ville jeg kanskje gjort det. Men gi han ÈN sjanse til, ikke fler!

Anonymkode: 03d26...ff9

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du føler at du vil gi han en ny sjanse fordi du ikke klarer å glemme han, så ville jeg kanskje gjort det. Men gi han ÈN sjanse til, ikke fler!

Vil gitt hele mitt litt til ham❤️
Følelsene ...

De er så ekte , får ikke de når jeg ser inni øyene til andre menn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt-live

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil gitt hele mitt litt til ham❤️
Følelsene ...

De er så ekte , får ikke de når jeg ser inni øyene til andre menn.

Prøv igjen da.. nå har du jo muligheten! Bedre enn å sitte å angre på at du ikke tok sjansen.. 

AnonymBruker
Skrevet

du har vel laget en del tråder om dette?

om ikke så er det mange som lager et poeng ut av at de ligger med politi for å glemme en flørt. 

Om det er verdt det for deg så gi han 1 sjanse... da har du iallefall prøvd og om du ikke klarer å komme deg videre etterpå tenker jeg det kan være lurt å oppsøke noen profesjonelle å snakke med slik du klarer å bli glad i deg selv og kan finne noen verdig å dele livet ditt med ❤️ 

Livet er for kort til å være nr 2, noen sin trøstepremie......

Anonymkode: 9d317...faf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du har vel laget en del tråder om dette?

om ikke så er det mange som lager et poeng ut av at de ligger med politi for å glemme en flørt. 

Om det er verdt det for deg så gi han 1 sjanse... da har du iallefall prøvd og om du ikke klarer å komme deg videre etterpå tenker jeg det kan være lurt å oppsøke noen profesjonelle å snakke med slik du klarer å bli glad i deg selv og kan finne noen verdig å dele livet ditt med ❤️ 

Livet er for kort til å være nr 2, noen sin trøstepremie......

Jeg digger å være nr.2!! Ja, jeg har laget tråder om dette før.  Hvis han forandrer meninger, har jeg rømt fra ham . 
Skal jeg fortelle ham at jeg lå med en politi leder for å komme over ham og det gikk ikke?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg digger å være nr.2!! Ja, jeg har laget tråder om dette før.  Hvis han forandrer meninger, har jeg rømt fra ham . 
Skal jeg fortelle ham at jeg lå med en politi leder for å komme over ham og det gikk ikke?

Du får kjenne litt på det selv, men jeg vil fraråde det. Hva er formålet med å fortelle noe slikt? kommer det noe godt ut av det? Føler han seg bra? har du tenkt å fortsette med denne politimannen? er politifyren relevant for din og flørt sin fremtid?

ser ikke noen grunn til å stikke kjepper i hjulene for din egen sjanse til en god greie med en fyr du er veldig opphengt i.

AnonymBruker
Skrevet

Ja du er en idiot hvis det var de du var ut etter.

Anonymkode: 4e9f2...9d0

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får kjenne litt på det selv, men jeg vil fraråde det. Hva er formålet med å fortelle noe slikt? kommer det noe godt ut av det? Føler han seg bra? har du tenkt å fortsette med denne politimannen? er politifyren relevant for din og flørt sin fremtid?

ser ikke noen grunn til å stikke kjepper i hjulene for din egen sjanse til en god greie med en fyr du er veldig opphengt i.

Riktig. Skal ikke si noe om politimannen. Vil ikke ødelegge sjanse 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politimannen er irrelevant for vårt fremtid. Det blir bare så komplisert og rotet å blande ham inn. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg lå med ham ikke uten meninger. Jeg hadde tenkt å gi slipp og komme meg videre. Jeg hadde virkelig sett resten av livet mitt med politimannen . Men vi var ikke forelsket. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg lå med ham ikke uten meninger. Jeg hadde tenkt å gi slipp og komme meg videre. Jeg hadde virkelig sett resten av livet mitt med politimannen . Men vi var ikke forelsket. 

Det har ikke så mye å si hva du gjorde, han hadde jo et forhold med noen andre. Men det er bare ikke vits å ta det opp.. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke så mye å si hva du gjorde, han hadde jo et forhold med noen andre. Men det er bare ikke vits å ta det opp.. 

Nei, han har ikke det. Han er fortsatt singel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...