Gå til innhold

En mnd siden dødsfall


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mistet min kjære mor relativt ung for en mnd siden, og er fortsatt helt sønderknust. 
Synes livet er så urettferdig!! Synes det er så dritt at feks svigers skal ha begge sine mødre i live, mens jeg som er nesten 30 år yngre ikke skal!! Vet jeg ikke bør tenke slik, men jeg gjør det 💔

Vi er på ferie til svigers nå, og jeg blir så lei av at det forventes at jeg skal være som normalt! Jeg vil ikke bli med å besøke deres foreldre, jeg vil egentlig ikke være her.. Jeg vil til MIN mamma, noe som såklart ikke går. 
 

Jeg vil ikke sitte på kaffebesøk og smile og late som. Ingen som ikke har mistet noen de var så glad i kan forstå! Svigers sine mødre er svært spreke og relativt unge, og de lever nok i mange år til... 

Føler det ikke er greit å si at jeg ikke orker! Jeg bare skal bli med.. 😢

Anonymkode: 38621...2b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

På 13.7.2020 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Mistet min kjære mor relativt ung for en mnd siden, og er fortsatt helt sønderknust. 
Synes livet er så urettferdig!! Synes det er så dritt at feks svigers skal ha begge sine mødre i live, mens jeg som er nesten 30 år yngre ikke skal!! Vet jeg ikke bør tenke slik, men jeg gjør det 💔

Vi er på ferie til svigers nå, og jeg blir så lei av at det forventes at jeg skal være som normalt! Jeg vil ikke bli med å besøke deres foreldre, jeg vil egentlig ikke være her.. Jeg vil til MIN mamma, noe som såklart ikke går. 
 

Jeg vil ikke sitte på kaffebesøk og smile og late som. Ingen som ikke har mistet noen de var så glad i kan forstå! Svigers sine mødre er svært spreke og relativt unge, og de lever nok i mange år til... 

Føler det ikke er greit å si at jeg ikke orker! Jeg bare skal bli med.. 😢

Anonymkode: 38621...2b2

De forstår vel at du som nylig mistet din mamma, er lei deg. Det burde vel igså taes hensyn til. Det er kanskje bedre å prate om det? Snakk med mannen/kjæresten din og fortell at det er sårt - noe som er helt naturlig. 

Anonymkode: 253b3...2ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist TS :troest:

Livet er urettferdig :(  Forstår du ikke vil smile og late som, og at ting er vanskelig. 

Går det bittelitt bedre med deg nå?

Anonymkode: 6d261...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...