Gå til innhold

Gratis dating nettsider


byh1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, byh1 skrev:

Er det gratis dating nettsider som noen av dere bruker? Hvordan fungerer det? 

De fleste datingsidene har en gratis funksjon.Skal du kommunisere,lese hele profiler og skrive og date må du stort sett betale for å lykkes. Unntaket er vel Tinder som bare fungerer for de mest attraktive uansett. Zoosk tror jeg den heter, der er vel det meste gratis. Hvordan den fungerer i praksis har jeg aldri testet ut. De med gratisfunksjonene fungerer slik at de som betaler for de dyreste abonnementene kan kontakte alle. Da skal du uansett være rimelig attraktiv om de kontakter deg som ikke gidder å betale, og da stort sett bare for å få sex. Lite attraktiv å komme med en gratis utgave på en datingside fordi du ikke vil betale for en god versjon av dette. Viser vel at du ikke er veldig seriøs. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har en gratis funksjon. Men de som fungerer best som gratisbruker er Tinder, møteplassen og Sukker.

Mange av de andre som Match, Elitesingles, Zoosk så får du nesten kun opprette en bruker, men det å gjøre noe som helst mer som å se på andre brukere og lese meldinger du får, så må du ha et eller annet abo. 

Anonymkode: 33c15...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste har en gratis funksjon. Men de som fungerer best som gratisbruker er Tinder, møteplassen og Sukker.

Mange av de andre som Match, Elitesingles, Zoosk så får du nesten kun opprette en bruker, men det å gjøre noe som helst mer som å se på andre brukere og lese meldinger du får, så må du ha et eller annet abo. 

Anonymkode: 33c15...9bf

Zoosk så ut som du kunne snakke med de fleste uten noe betaling! Møteplassen kan du overhodet ikke gjøre det. Bare lese profiler og veldig lite annet. Dette gjelder de fleste datingsider. Betale er nesten en forutsetning for å lykkes på alle disse sidene.

Like greit! En skulle måtte betale bare for å registrere seg mener jeg, hadde luket ut masse useriøst da. Dette burde Tinder også begynne med. Et par tusen i året som minimum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Antiviruset skrev:

Zoosk så ut som du kunne snakke med de fleste uten noe betaling! Møteplassen kan du overhodet ikke gjøre det. Bare lese profiler og veldig lite annet. Dette gjelder de fleste datingsider. Betale er nesten en forutsetning for å lykkes på alle disse sidene.

Like greit! En skulle måtte betale bare for å registrere seg mener jeg, hadde luket ut masse useriøst da. Dette burde Tinder også begynne med. Et par tusen i året som minimum.

Kan være jeg blander, men var en side der jeg ikke en gang fikk se bildene til folk, trodde det var zoosk.

Møteplassen så er det avhengig av hvilket abo. den evt. andre parten har. Nå er jeg kvinne og mange menn har ofte abo 😅 så kanskje derfor jeg har god erfaring. Betaler nå for abo der, da jeg fikk et knalltilbud. 

Anonymkode: 33c15...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...