AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Forumet har gitt meg en uvane. Jeg ble medlem for å spørre om noe studiegreier. I 2013. Har vært her siden. Så begynte jeg å diskutere alt og ingenting. Nå må jeg se hva folk mener om alt!! 😛 huff. Ikke rart dagens folk er usikre. Før Internett måtte de tenke selv 😛 gikk ikke bare face2face og spurte . Anonymkode: 45e88...877 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Jeg har lurt på det samme, hva slags effekt det har å lese her. Noen ganger kan det også være klargjørende på den måten at man vet hvor man selv står i ulike diskusjoner samme om man skriver det her eller ikke. Hvis jeg har lært noe av å være her så er det at hvor utrolig mye forskjellig folk mener og hvor ureflekterte mange er. Og hvor langt man går for å rettferdiggjøre handlingene sine i håp om at man har gjort rett. Anonymkode: daa2e...64b
Whistler Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Før internett og spotify gikk mennesker på besøk til hverandre, og av og til kopierte vi kompisens siste innkjøpte LP til kassett, og ved returbesøket kopierte han min siste innkjøpte LP. Innimellom ble det også tid til den gode samtalen. Før mobiltelefonens inntog måtte man ta sjansen på å gå på besøk uanmeldt. Forfriskende.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Bra jeg ikke er alene. Men jeg diskuterer alt her! Må liksom inn for å sjekke om jeg har fått svar. Har rett og slett blitt en uvane. Anonymkode: 45e88...877
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Det gir meg innsikt å lese andres meninger og synspunkt. Jeg liker en god diskusjon. Jeg lager ikke tråder selv, lurer jeg på noe er det google, familie eller vennegjengen som gjelder. Tenker virkelig aldri på tråder og diskusjoner når jeg ikke er på, da tror jeg at jeg ville logget av permanent, for da tar det for mye plass i livet. Er like mye med venner som jeg ville vært uten nett. Anonymkode: a6df9...03e
Purple_Pixiedust Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 Jeg har vært her siden 2007, men med litt ulike brukernavn. Det har blitt mer tull og trolling med årene, men. Har det siste året vært mer på et annet forum også, og det er der jeg oppretter tråder selv. Men å søke råd om helt trivielle ting har i grunn aldri falt meg inn. Husker jeg skrev noen tråden om konflikt mellom meg og min eks, som mishandlet meg psykisk, og hvor jeg ble veldig usikker på meg selv. Men det er slike ting jeg har pleid å opprette tråd om. Men om jeg er avhengig av forum? Oh yes I am. Jeg jobber ikke dessverre og bruker forum til å fylle tiden med, og jeg liker å evt kunne gi støtte eller råd til de som søker det. Der jeg føler jeg har noe å bidra med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå