Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har veldig lyst å møte en potensiell kjæreste. Føler jeg har mye kjærlighet å gi men føler jeg har dårlig lykke med menn. Jeg føler jeg tiltrekker meg mange som kun er ute etter utseende, og kanskje ikke et forhold. Følee også mange fyrer jeg tidligere har erfaring med ikke har behandlet meg så bra, og har mistet litt håpet. Hvordan finner man hyggelige og skikkelige menn?

Anonymkode: d90b4...f0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke på Tinder. Prøv Sukker, bekjente etc. Alle har ikke kun en rett, man kan få lykkelige liv med mange. Siden du er dame trenger du ikke gi opp. Hadde du vært mann derimot.

Anonymkode: 37b5a...943

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke på Tinder. Prøv Sukker, bekjente etc. Alle har ikke kun en rett, man kan få lykkelige liv med mange. Siden du er dame trenger du ikke gi opp. Hadde du vært mann derimot.

Men kan man bruke sukker når man er 25, eller er det mer etter 40?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte sukker som Mann når jeg var 28. Fikk veldig få svar og ingen date, men så er jeg ganske stygg i fjeset. Vil tro du som dame har bedre sjanse. Var 100 vis av damer der.

AnonymBruker
Skrevet

«Den rette» eksisterer ikke. Man må bestemme seg for hva man er villig til å «finne seg i» og så inngå kompromiss.

Anonymkode: 26984...18f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg brukte sukker som Mann når jeg var 28. Fikk veldig få svar og ingen date, men så er jeg ganske stygg i fjeset. Vil tro du som dame har bedre sjanse. Var 100 vis av damer der.

Da prøver jeg det i stedet for tinder. Veldig mange playere på tinder

AnonymBruker
Skrevet

Ja Tinder er jo laget slik at de mest populære mennene blir vist til alle damer. Så de er nettopp playere som kan ha sex med hvem de vil. På sukker får du iallefall anbefalt de som har samme mål i livet som deg basert på spørsmål og personlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres litt smart ut med sukker. Da kan man krysse av kategorier på forhånd. Jeg har en tendens til å tiltrekke meg og falle for en viss type menn(dominerende), og på den måten kan jeg prøve å unngå det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du venninner som har typer som du liker? De har gjerne kompiser med de samme verdiene/holdningene. Du kunne jo spurt om ikke de hadde noen single hyggelige kompiser som tilfeldigvis også skulle på en felles grillfest/middag etc. Fin måte å bli kjent med folk på uten at det er "date"

Anonymkode: 6fd72...227

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du venninner som har typer som du liker? De har gjerne kompiser med de samme verdiene/holdningene. Du kunne jo spurt om ikke de hadde noen single hyggelige kompiser som tilfeldigvis også skulle på en felles grillfest/middag etc. Fin måte å bli kjent med folk på uten at det er "date"

Anonymkode: 6fd72...227

Mange av venninene mine har nylig blitt single, en av dem er i et forhold men hun sier alle kompisene hans også er i forhold 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

«Den rette» eksisterer ikke. Man må bestemme seg for hva man er villig til å «finne seg i» og så inngå kompromiss.

Anonymkode: 26984...18f

Jeg har vært sammen med mannen i 15 år. Kan ikke komme på en eneste ting jeg finner meg i, eller noe jeg vil kalle et kompromiss. 

Anonymkode: 8acfa...ca8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...