AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Hei, Det var jeg som skrev denne Har som sagt avtale om å ringes på whatsapp i kveld, men noe uforutsett har kommet opp og jeg vil utsette. Hva hadde dere tenkt om at den første avtalen ble avlyst uten at jeg kan avtale en bestemt ny dag enda? Anonymkode: a49dd...9ba
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Ta en hvit en og si at du er blitt syk? Da er det jo litt vanskelig å bestemme ny dato sånn på stående fot! Si at du har fått omgangssyken eller noe sånt som ikke kan forbindes med korona, sånn just in case! Anonymkode: b67f3...196
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en hvit en og si at du er blitt syk? Da er det jo litt vanskelig å bestemme ny dato sånn på stående fot! Si at du har fått omgangssyken eller noe sånt som ikke kan forbindes med korona, sånn just in case! Anonymkode: b67f3...196 Altså egentlig er det noen i familien som er blitt syk. Det er mest sannsynlig korona og jeg er bekymret for vedkommende. Orker ikke tanken på å fake glede akkurat nå. Anonymkode: a49dd...9ba
Antiviruset Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså egentlig er det noen i familien som er blitt syk. Det er mest sannsynlig korona og jeg er bekymret for vedkommende. Orker ikke tanken på å fake glede akkurat nå. Du trenger ikke fake noe som helst! Vær deg selv og fortelle litt angående dette. Avlyse en date ? Det er et signal på manglende interesse om det ikke er veldig alvorlig ting som gjør at man må gjøre dette. Lyge om dette er ikke særlig smart. Greit å avlyse, men ta med som en faktor at det ikke er den beste starten du kan få i en slik relasjon. Kan fort ende med at det hele ikke blir noe av uansett. Hadde aldri avlyst noe som helst fordi en slektning fikk korona. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Bare si det som det er da vel, hvordan hadde du likt å bli løyet for ? Anonymkode: f8ab0...c10 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare si det som det er da vel, hvordan hadde du likt å bli løyet for ? Anonymkode: f8ab0...c10 Jeg skrev til ham hvordan det var. Men hva hadde vært galt med å si at det var noe uforutsett? Det er jo sannheten. Det var uforutsett. Anonymkode: a49dd...9ba
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #7 Skrevet 13. juli 2020 13 minutter siden, Antiviruset skrev: Du trenger ikke fake noe som helst! Vær deg selv og fortelle litt angående dette. Avlyse en date ? Det er et signal på manglende interesse om det ikke er veldig alvorlig ting som gjør at man må gjøre dette. Lyge om dette er ikke særlig smart. Greit å avlyse, men ta med som en faktor at det ikke er den beste starten du kan få i en slik relasjon. Kan fort ende med at det hele ikke blir noe av uansett. Hadde aldri avlyst noe som helst fordi en slektning fikk korona. Dette familiemedlemmet er i risikogruppen. Folk reagerer forskjellig på slikt. Anonymkode: a49dd...9ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå