Gå til innhold

Kontakt med gutter, hvor mye er mye?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Etter litt tilbakemelding tror jeg det fort blir overtenning for meg, når jeg møter en gutt jeg liker. Virker so. At det blir for mye kontakt, og interessen dør ut, gnisten forsvinner. 

Lurer på om andre har erfaring med ette, eller om gutten egentlig ikke er så interessert? 

Hvor ofte er mye og finnes det noe som heter for mye, i en sånn sammenheng? 

Lurer på om det ligger noe i det å spille <spillet>, og om de som er interesserte går for< høy sosial valuta>på de som er mer kostbare? Gutter liker vel å jakte også? 

Har meldt typ 1 snap pr dag, mer fra og til, men kommer jo ann på situasjon og dag. Er det <low vaule> stil å melde typ 1 gang pr dag? Og innholdet i meldingen, burde vel være dagligdags, ettersom det er hverdagene det er flest av? Noen med gode tips til innhold i snapper du kan sende? 

Anonymkode: 98e25...b63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husk at mange gjerne har mye kontakt, men ikke orker snaps hele tiden. Jeg vil gjerne snakke og møtes, men gidder ikke respondere på masse intetsigende bilder. Enkelte snapavhengige tolker det som at jeg ikke er interessert i dem.

Anonymkode: 6a171...032

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at mange gjerne har mye kontakt, men ikke orker snaps hele tiden. Jeg vil gjerne snakke og møtes, men gidder ikke respondere på masse intetsigende bilder. Enkelte snapavhengige tolker det som at jeg ikke er interessert i dem.

Anonymkode: 6a171...032

Ja, vanskelig det der. har ikke mobil, og vi snakker kun gjennom snap,så er vel naturlig da at det blir endel snaps også..Men om han ønsker å vente med prat til vi møtes, ikke melder noe om  og ikke typ personlig fritid-Blir det da å tolke som at han ikke er interessert? 

Han nevner ikke spesifikt når han er tilbake, han sier ferie er usikkert. Rødt flagg?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke melder virker det som du ikke er interessert. Er du pen er han mer opptatt av at han ikke skal virke desperat, han blir usikker og tror det er over hvis du ikke viser interesse tilbake. Skremmer bort en mann ved å ikke vise interesse.

Anonymkode: 78684...e96

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Etter litt tilbakemelding tror jeg det fort blir overtenning for meg, når jeg møter en gutt jeg liker. Virker so. At det blir for mye kontakt, og interessen dør ut, gnisten forsvinner. 

Lurer på om andre har erfaring med ette, eller om gutten egentlig ikke er så interessert? 

Hvor ofte er mye og finnes det noe som heter for mye, i en sånn sammenheng? 

Er gutten interessert i deg og da snakker jeg om interessert :) Så er all kontakt god kontakt, det finnes nesten ikke grenser om det ikke bikker over i et vanvittig mas. Alt annet er å lure seg selv, da er de bare ikke så interessert i det hele tatt. Dette er en gylden regel du bare kan følge uten å risikere noe som helst egentlig, så blir du kvitt de som bare later som om de er interessert. Akkurat det samme gjelder for kvinner! De som sier noe annet bare lurer seg selv ovenfor de som faktisk ikke er så interessert men maks er interessert i et ligg eller to.

AnonymBruker
Skrevet

De eneste du kan skremme bort med oppmerksomhet er kalde menn som leter etter kvinner som ikke trenger eller krever noe av dem fordi de ikke ønsker "forpliktelser". Menn som er ute etter en gratis-hore mao. Du vil kunne holde på interessen til noen som ikke har følelser for deg lenger, med å spille "kul og chill"-dame med å basicly: holde helt kjeft, hele tiden og aldri gi uttrykk for at du har følelser. Men det er jo ingen vits. Ingen kan leve på luft og noe forhold vil det jo ikke bli uansett. Gjør det som føles naturlig for deg, ikke det som du tror er mest behagelig for alle andre. En mann som liker deg tilbake, vil bli hoppende glad for å høre fra deg.

Anonymkode: dadba...c8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei ts, det er norsklæreren igjen. Du skal ha skryt for hvordan du har jobbet med å ta bort bindestrekene. Det kom en på andre innlegget ditt.  Jeg reagerer litt på hvordan du bruker <> i stedet for vanlige hermetegn.  Men alt i alt veldig bra. 

Det du spør om har jeg ikke peiling på, men du er fremdeles for gammel til å snappe med "gutter". 

Anonymkode: 05022...3e7

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei ts, det er norsklæreren igjen. Du skal ha skryt for hvordan du har jobbet med å ta bort bindestrekene. Det kom en på andre innlegget ditt.  Jeg reagerer litt på hvordan du bruker <> i stedet for vanlige hermetegn.  Men alt i alt veldig bra. 

Det du spør om har jeg ikke peiling på, men du er fremdeles for gammel til å snappe med "gutter". 

Anonymkode: 05022...3e7

Hæ? 

Vet ikke hvlefor du er inne på forumet, aner ikke ha du prater om.

Guttene jeg snapper med er ingen du vet hvem er, har hørt om før eller har ble forhold til. 

Det samme gjelder meg, og skrivingen er mitt problem.

Tror vi skal la la det være med det:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...