Gå til innhold

Stråling fra strømmåler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen år siden skadet jeg hodet mitt i en alvorlig bilulykke. Etter dette har jeg fått mye problemer med sentralnervesystemet, og hjernen har blitt veldig sensitiv på elektrisk dingser, også mobiltelefon.

Holder jeg mobilen inntil hodet mens jeg snakker, blir jeg veldig varm rundt øret, blir kvalm, metallsmak i munnen og ofte hodepine. 

Har også merket at jeg får de samme symptomene hvis jeg stikker hodet inn i sikringsskapet, der alle 10 smartmålerne i bygården henger. 

Mitt spm er, hva vil stråle mest? 

-10 smartmålere i bygård av mur, som henger 5 meter under soverommet mitt

-1 smartmåler i enebolig av tre, som henger på soveromsveggen 2 meter fra hodet mitt i senga. 

 

Anonymkode: fdc25...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor stikker du hodet inn i sikringsskapet? 

Ingen av de stråler mer enn alt annet rundt deg. Det er stråling over alt. Rart at ingen merker noe til stråling de ikke er klar over....   

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, altflyter skrev:

Hvorfor stikker du hodet inn i sikringsskapet? 

Ingen av de stråler mer enn alt annet rundt deg. Det er stråling over alt. Rart at ingen merker noe til stråling de ikke er klar over....   

Jeg måtte stikke hodet inn i sikringsskapet da strømmen gikk på kjøkkenet mitt, og jeg måtte finne ut hvilke kurser som hadde slått seg av.

Det at jeg blir veldig uvel når jeg er tett på Trafokiosk, sterk wifi, smartmåler er ikke noe jeg innbiller meg. Jeg har fått en skade i hjernen som gjør at nervesystemet er veldig sensitivt, og jeg har fått bekreftet dette fra spesialister på Sunnaas sykehus. 

Før jeg skadet hjernen hadde jeg hørt Gro Harlem Brundtland snakker om stråling fra mobiler så var så skadelig, og jeg bare lo og skjønte ikke hva hun snakket om.... 

Ts

Anonymkode: fdc25...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen år siden skadet jeg hodet mitt i en alvorlig bilulykke. Etter dette har jeg fått mye problemer med sentralnervesystemet, og hjernen har blitt veldig sensitiv på elektrisk dingser, også mobiltelefon.

Holder jeg mobilen inntil hodet mens jeg snakker, blir jeg veldig varm rundt øret, blir kvalm, metallsmak i munnen og ofte hodepine. 

Har også merket at jeg får de samme symptomene hvis jeg stikker hodet inn i sikringsskapet, der alle 10 smartmålerne i bygården henger. 

Mitt spm er, hva vil stråle mest? 

-10 smartmålere i bygård av mur, som henger 5 meter under soverommet mitt

-1 smartmåler i enebolig av tre, som henger på soveromsveggen 2 meter fra hodet mitt i senga. 

 

Anonymkode: fdc25...774

Grunnen til at jeg spør dette rare spørsmålet, er at jeg nå bor i bygård med 10 smartmålere 5 m under soverommet. 

Skal flytte til en enebolig der sikringsskapet henger inne på soverommet, 2 meter fra hodet mitt. 

Lurte derfor på hvor sterke signalene er 2 meter unna, i forhold til 10 smartmålere 5 meter unna meg.

Jeg har fått fortalt at signalene og strålingen blir svakere for hver meter.. 

Ts

Anonymkode: fdc25...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg spør dette rare spørsmålet, er at jeg nå bor i bygård med 10 smartmålere 5 m under soverommet. 

Skal flytte til en enebolig der sikringsskapet henger inne på soverommet, 2 meter fra hodet mitt. 

Lurte derfor på hvor sterke signalene er 2 meter unna, i forhold til 10 smartmålere 5 meter unna meg.

Jeg har fått fortalt at signalene og strålingen blir svakere for hver meter.. 

Ts

Anonymkode: fdc25...774

Signalene fra de nye målerne når de sender opplysninger om forbruk, er så svake at de ikke er merkbare. De sender heller ikke konstant som mange hevder. 

Anonymkode: 2a7f4...b86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2020 den 4.45, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg spør dette rare spørsmålet, er at jeg nå bor i bygård med 10 smartmålere 5 m under soverommet. 

Skal flytte til en enebolig der sikringsskapet henger inne på soverommet, 2 meter fra hodet mitt. 

Lurte derfor på hvor sterke signalene er 2 meter unna, i forhold til 10 smartmålere 5 meter unna meg.

Jeg har fått fortalt at signalene og strålingen blir svakere for hver meter.. 

Ts

Anonymkode: fdc25...774

Men om det er en enebolig er det kanskje mulig å velge et annet rom til soverom? For om du har bestemt deg for at du merker strålingen vil du jo plages, uansett om jeg mener du er koko. 

Anonymkode: e8ce7...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.7.2020 den 3.41, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte stikke hodet inn i sikringsskapet da strømmen gikk på kjøkkenet mitt, og jeg måtte finne ut hvilke kurser som hadde slått seg av.

Det at jeg blir veldig uvel når jeg er tett på Trafokiosk, sterk wifi, smartmåler er ikke noe jeg innbiller meg. Jeg har fått en skade i hjernen som gjør at nervesystemet er veldig sensitivt, og jeg har fått bekreftet dette fra spesialister på Sunnaas sykehus. 

Før jeg skadet hjernen hadde jeg hørt Gro Harlem Brundtland snakker om stråling fra mobiler så var så skadelig, og jeg bare lo og skjønte ikke hva hun snakket om.... 

Ts

Anonymkode: fdc25...774

Er det bare skader på nervesystemet som er bekreftet eller har du også fått bekreftet at du er sensitiv ovenfor stråling?, det siste er i så fall meget interessant med tanke på hvilke tester som er gjort og hvordan de er utført.

Anonymkode: bd609...c35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...