Gå til innhold

Er det flere her inne som ikke har noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Verken venner eller kjæreste. Og familie som ikke bryr seg?

Anonymkode: d324f...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har stort sett ingen.. utenom mamma og pappa de  vet jeg er glade i meg. Nettopp flyttet til nytt sted. Der jeg kun kjenner 1 jeg ble kjent med gjennom badoo. I tillegg ble jeg kjent med ny i går i område. Også fra badoo. Var der kun på kaffe hjemme hos han. Han var morsom og hyggelig... åpen og ærlig så ja håper at vi kan bli kompiser... noe mer passet ikke for meg da. Han har spurt 100 g på ei uke om å møtes. Ærlig face to face... men løy på alderen ... så tror du må være åpen på å bare møte fremmede folk...d er en start.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen venner eller mann. Svært sårt, ønsker begge deler + barn. Hadde en gang flere vennegjenger. Har familie og evig takknemlig for de,men trenger også venner. Kleint å søke venner i denne alderen. Har faktisk tatt kontakt med kun bekjente jeg har på sosiale medier så håper å bli invitert på fest etc en dag. Litt merkelig å gjøre seg sårbar på den måten ,men for å komme ut av elendighet så må man bare prøve,den som intet våger inter vinner. 

Anonymkode: 1f02c...53a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen venner eller mann. Svært sårt, ønsker begge deler + barn. Hadde en gang flere vennegjenger. Har familie og evig takknemlig for de,men trenger også venner. Kleint å søke venner i denne alderen. Har faktisk tatt kontakt med kun bekjente jeg har på sosiale medier så håper å bli invitert på fest etc en dag. Litt merkelig å gjøre seg sårbar på den måten ,men for å komme ut av elendighet så må man bare prøve,den som intet våger inter vinner. 

Anonymkode: 1f02c...53a

Da vi var barn så ringte vi på og sa "vil du komme ut og leke?" og det var ok å få nei.

 

Det er vanskeligere som voksen og i sosiale medier. Tøffeste damen jeg har som venn nå ringte meg og sa "jeg trenger noen å snakke med, hvilken dag skal vi gå tur?" 

Det var utrolig modig gjort. Og hun har kommet inn i min gjeng via meg. Og det er uforståelig at hun var ensom i flere år.

Anonymkode: dea87...009

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen venner og ikke kjæreste heller. Er veldig ensom. Jeg vet bare ikke hvor jeg kan få meg venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to barn, men er veldig ensom da mine 2 nærmeste venninner er opptatt i småbarnsfasen. Vet heller ikke hva jeg skal gjøre, er fortvilet oppgitt og lei.

Anonymkode: e5050...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å bo i et ensom-kollektiv jeg, hvor vi er flere som har lite nettverk eller er ensomme og hvor vi passer på hverandre og på den måten blir en liten familie! Er ikke det en koselig tanke? ❤️

Anonymkode: 64b7e...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har ikke så mange å snakke med. Føler meg ofte ensom og trist.

Anonymkode: 2cc92...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2020 den 14.55, Cornelia skrev:

Jeg har ingen venner og ikke kjæreste heller. Er veldig ensom. Jeg vet bare ikke hvor jeg kan få meg venner.

Samme her.

Anonymkode: d3cbf...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70

Trist å lese. Er skilt og har to voksne barn. Trives godt alene, litt sånn einstøing. har noen gode venner. Men passer ikke inn i vennegjeng. Ikke glad i fyll og fest. Til dere som er ensomme. Hva med å begynne i kor, røde kors, turistforeningen eller annen hobby hvor man treffer andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hildur70 said:

Trist å lese. Er skilt og har to voksne barn. Trives godt alene, litt sånn einstøing. har noen gode venner. Men passer ikke inn i vennegjeng. Ikke glad i fyll og fest. Til dere som er ensomme. Hva med å begynne i kor, røde kors, turistforeningen eller annen hobby hvor man treffer andre? 

Jeg begynte faktisk å synge i koret, men ble veldig skuffet når jeg så at det bestod kun av pensjonister. Ikke så gøy da når du er 24 år selv. 

Ikke noe glad i friluftsliv, hadde jeg vært det skulle jeg gjort det. 

Har meldt meg på litt trimtimer, malekurs og sånne ting. Men som jeg skrev, vanskelig å få noen vennskap ut av det. Fikk faktisk klart svar fra ei også om at hun syntes det var nok å treffes der på kurset. Antageligvis et forsøk på mild avvisning når hun inni seg sikkert tenkte "ikke pokkern om jeg orker å tilbringe tid med DEG". Da gir man etterhvert litt opp og tenker at man kanskje bare er dømt til å være alene. 

Anonymkode: 64b7e...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70

Jeg har noen gode venner jeg har hatt i mange år. Men er ikke særlig sosial. Så for meg kan det være nok å treffe folk på trening og korøvelse. Jobber i helse så har sosial jobb. Får egentlig dekket mitt behov der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...