Gå til innhold

Vil bare dø, har ingen eller ingenting😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Orker ikke mer. Har ligget oppe hele natten og gråter av smerte og ensomhet. Ingen vil ha meg eller bryr seg. Familien er kald og fæl mot meg også, har sagt at jeg vil dø og trenger de. Men de ringer aldri og bryr seg ikke, kommer ikke på besøk, spør meg aldri, jeg må alltid spørre!! Er så redd jeg, den dagen jeg ligger på sykehuset og er skadet eller syk, så vil ingen være der eller bry seg! Hva har jeg gjort for å fortjene dette? Har også bare blitt sviktet og behandlet som søppel av venner og menn oppgjennom livet. Har virkelig ingen og planlegger selvmord! Har prøvd og prøvd. Er også en mann som brukte meg og lekte med følelsene mine de siste månedene og sa til han at jeg var gravid bare for å få oppmerksomhet og at han skal straffes. Ingen vil være venninna mi heller og jenter har alltid behandlet meg stygt og utestengt meg. Menn bare bruker meg og mister bare lysten og interessen etter de har brukt meg. Er virkelig lei og ødelagt av å aldri ha noen og bare være dritt for alle😭😭😭 er det noen her inne som vil bli kjent ?

Anonymkode: 80bac...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. vondt å høre at du har det så vondt. Jeg vil gjerne bli kjent med deg. Er ei dame som bor i bergens omrd. du kan skrive til meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig leit å høre at du har det så vondt! Vær så snill, ikke gjør noe drastisk. Du har et helt liv foran deg, og jeg kan garantere deg at det er mange der ute som ønsker å bli kjent med deg. Jeg bryr meg om deg TS. 

Mitt råd er å oppsøke profesjonell hjelp. De kan hjelpe deg med å få bort smerten du går gjennom nå. Du er verdt så utrolig mye mer enn det du tror akkurat nå. Ikke gi opp. Ikke mist håpet. 

En stor klem fra meg ❤️

Anonymkode: ec46e...e87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skjønner at du vil skrive ned og uttrykke det vonde du kjenner. Håper det også hjelper deg. Samtidig er det ikke så mye vi her får hjulpet deg med sånn her over www. 

Kan du ringe hjelpetelefonen? De har åpent 24/7   tlf. 116 123

❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med vennlig hilsen

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...