Gå til innhold

Ingen seng ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snart fødsel og jeg ser på fødeavdelingen det jeg har lagt merke til var at ingen av disse mennene har en seng å sove på men sover i stolen 😅 hvor ubehagelig er vel ikke det. 

Kan man be om en seng til mannen? Hvordan er det i Lillehammer? 

Anonymkode: d9ef8...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du at det bør være en egen seng på fødestua til partneren? Tar jo masse plass og penger for sykehuset. 
 

Det ubehaget som kommer med å duppe av i en stol kan jo ikke akkurat sammenlignes med fødselen. Tror de fleste menn klarer å slappe av i en stol uten å klage.

Anonymkode: be7c9...700

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann fikk kun en stol og der satt/sov han i 30 timer til babyen kom. Kjipt, men sånn var det bare. 

Anonymkode: d3d22...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann fikk heller ikke lov å sove i senga da jeg lå på tomannsrom på barsel etter fødsel, men det var i tilfelle en nybakt mor skulle trenge senga.  

Anonymkode: 859ea...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det får da være måte på hva sykehuset skal sløse penger på. Seng koster penger, og tar plass på allerede små rom. Klarer mor føde, klarer mannen helt fint en natt i en stol...

Anonymkode: d57ac...8e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min mann fikk heller ikke lov å sove i senga da jeg lå på tomannsrom på barsel etter fødsel, men det var i tilfelle en nybakt mor skulle trenge senga.  

Anonymkode: 859ea...1a5

Min mann fikk, med beskjed om at han måtte ut om en nybakt mor trengte senga :) skal sies at baby ble født midt på natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...