Gå til innhold

Sex i Øst-Europa


Gjest Applejack

Anbefalte innlegg

Gjest Applejack

Hei!

Jeg har planer om å reise alene til Øst-Europa om et par uker, og i den anledning ønsker jeg å finne en destinasjon som gir meg anledning til å menge meg med lokalbedøvelse. Hvor burde jeg reise? Er også avhengig av at det er forholdsvis rimelig å leve der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lokalbedøvelse altså 🤔

Anonymkode: 3ed91...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applejack
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lokalbedøvelse altså 🤔

Anonymkode: 3ed91...183

Selvfølgelig autokorrekt, det skulle være lokalbefolkningen. Regner med at du skjønte det 🤦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jo vært et ord for å ruse seg. Polen er ganske billig, men om du får menget deg med lokalbedøvelse vet jeg ikke. De har strippeklubber i alle fall, men om det selges noe mer der, hvem vet 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 3ed91...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjekk mann jeg kjenner som bor i Polen sier at kvinnene forventer påspandering, oppvarting og mye sånt før sex, de prater også mye om ekteskap på første date og forventer at du er seriøs. 

Anonymkode: 2f326...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mest sexy damene er fra øst europa,norske damer er nok jevnt over penere,men øst europeiske damer kler seg som damer,norske damer kler seg jo ikke akkurat sexy. Så de østeuropeiske damene kler seg så de blir finest,mens norske damer kler seg så de blir kjedelige. Øst europeerne kler seg etter prinsippet "beauty before pleasure"...norske damer bruker heller crocs enn høyhælte sko,norske damer bruker heller jogebukse enn korte skjørt osv.osv.

Anonymkode: ddcf6...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...