Gå til innhold

Løse rytterlisens


Karve

Anbefalte innlegg

Har ikke konkurrert siden 2011, så jeg er litt rusten på det her. Skal løse rytterlisens og sliter litt. Kan noen hjelpe meg? 

1. Ser at resultater og startlister nå legges inn på Equipe og ikke på HorsePro (som jeg er vandt til), men i hvilken av dem er det jeg løser rytterlisens nå? Tidligere har jeg løst både hestelisens og rytterlisens på HP.

2. Følger grønt kort meg over på en ny bruker? Brukeren min på HorsePro har ikke vært i bruk siden 2011, så jeg har ikke passordet. Den er også registrert på en jobb-mailadresse faren min ga fra seg i 2014, og å gjenopprette passordet via den er derfor ikke mulig. Sjekket om kortet mitt (det der kursene og rideknapp 5 er datert og signert) hadde en slags kode på seg, men det hadde det ikke. Tok grønt kort ved en annen rideklubb enn den jeg tilhører nå, om det har noe å si. Den er dårlig drevet uten kontroll på noen ting og kan ikke hjelpe meg om jeg må via dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, Karve said:

Har ikke konkurrert siden 2011, så jeg er litt rusten på det her. Skal løse rytterlisens og sliter litt. Kan noen hjelpe meg? 

1. Ser at resultater og startlister nå legges inn på Equipe og ikke på HorsePro (som jeg er vandt til), men i hvilken av dem er det jeg løser rytterlisens nå? Tidligere har jeg løst både hestelisens og rytterlisens på HP.

2. Følger grønt kort meg over på en ny bruker? Brukeren min på HorsePro har ikke vært i bruk siden 2011, så jeg har ikke passordet. Den er også registrert på en jobb-mailadresse faren min ga fra seg i 2014, og å gjenopprette passordet via den er derfor ikke mulig. Sjekket om kortet mitt (det der kursene og rideknapp 5 er datert og signert) hadde en slags kode på seg, men det hadde det ikke. Tok grønt kort ved en annen rideklubb enn den jeg tilhører nå, om det har noe å si. Den er dårlig drevet uten kontroll på noen ting og kan ikke hjelpe meg om jeg må via dem.

Rytterlisens ordnes på minidrett.no :)

Klubben hjelper deg hvis det er krøll, det skal være en ansvarlig i klubben for sånt. Ellers kan du sende e-post til Andreas 

https://www.rytter.no/stevnestart/rytterkusk/rytterlisens/registrere-lisens/

Anonymkode: 87c67...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og grønt kort er ikke noe stress, har det blitt registrert en gang at det er tatt er det i orden og når du i tillegg har det fysisk kortet er det jo ihvertfall ikke stress. Jeg tok mitt grønt kort en gang helt i starten av 2000 og har mistet det for lenge siden,men så lenge jeg på et eller annet tidspunkt har løst lisens er det registrert at jeg har grønt kort. 

Anonymkode: 87c67...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...