Gå til innhold

Stilforvirra!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 43 år, og synes det er skikkelig vanskelig å kle seg. Jeg liker så mange forskjellige stiler, og har endt opp med et klesskap fullt av ting som ikke passer sammen.... Jeg er 158 cm høy og str.34/36, så kan ha det meste i forhold til størrelse. Men jeg greier ikke å sette sammen antrekk lengre. Hvis overdel og bukse passer, så bommer jeg med sko. Og hvis jeg på en god dag treffer med antrekket, så velger jeg feil veske!

Jeg liker  en klassisk og feminin stil, men er livredd for å bli kjerring. 

Har noen av dere tips til inspirerende instagramkontoer? Eller tips til ulike antrekk? 😊

Anonymkode: d2ef6...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett litt på Pinterest, men de fleste antrekkene jeg fant var ikke så egna til norsk hverdag. Men tusen takk for tips 😊😊

Anonymkode: d2ef6...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal kle deg som kjerring,så er det ikke noe vi menn synes er så dumt som dere damer synes. Damer som er over 40, men som kler seg som de er 20 er noe av det verste mange av oss menn vet.Mange som kler seg som "kjerringer" kan faktisk være riktig så sexy og fine.Tipper du er fin som du er, bare ikke gå i joggebukse og crocs ;:-)

Anonymkode: 41999...daf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du skal kle deg som kjerring,så er det ikke noe vi menn synes er så dumt som dere damer synes. Damer som er over 40, men som kler seg som de er 20 er noe av det verste mange av oss menn vet.Mange som kler seg som "kjerringer" kan faktisk være riktig så sexy og fine.Tipper du er fin som du er, bare ikke gå i joggebukse og crocs ;:-)

Anonymkode: 41999...daf

Mange av dagens 20-åringer kler seg som mødrene og bestemødrene sine. 

Anonymkode: e2bc7...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange av dagens 20-åringer kler seg som mødrene og bestemødrene sine. 

Anonymkode: e2bc7...b52

Mulig det er motsatt,mødrene og bestemødrene kler seg som 20 åringer,og de bare driter seg ut. 

Anonymkode: 41999...daf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aniita

Det tar gjerne tid å finne sin egen stil. Det å matche antrekk hver dag er jo en jobb. Man må bare øve seg på det, og til slutt sitter det.

Syns at det som er fint med Zalando er at man kan se klærne på modellene, jeg pleier alltid å tenke grundig over om dette plagget vil kle meg.

Jeg kan anbefale bluser, blazer til å ha over, cashmere gensere, frakk/kåpe i ull og gjerne i hvit, camel eller svart, bukser som er litt vide. Og et pent belte, med en spenne som utmerker seg. Når det gjelder veske hadde jeg sett meg om etter en som passer lyst tøy, og en som passer mørkere tøy. Og et par å ha til date eller fest. Kjøp klassiske skinnsko. Gabor har god kvalitet og har god såle.

Klassiske farger er jo hvitt, sort, grått og camel. Disse kan du alltid kombinere. Å bruke kun en farge er også fint.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange av dagens 20-åringer kler seg som mødrene og bestemødrene sine. 

Anonymkode: e2bc7...b52

Ha,ha, helt sant 😁  mye av det ungdommer går i ser jeg på som skikkelige kjerringklær. Det skyldes selvfølgelig at alt kommer tilbake....

Anonymkode: bad44...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...