Gå til innhold

"Hva er du ute etter?"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2020 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener noe annet kan du ikke gå rundt grøten. 

Anonymkode: 41471...5b2

Gå rundt grøten? Jeg er en "ta det som det kommer"-type når det gjelder dating, men det betyr IKKE at jeg er ute etter ONS. Ta det som det kommer betyr at blir jeg forelsket kan det skje noe, hvis ikke? Vel, da går jeg videre. 

Anonymkode: 0de8c...035

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2020 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Når du svarer sånn så tolker nok mange det som at du er åpen for ons/ff og ikke er spesielt seriøs. Det tiltrekker seg de som er useriøse selv og avskrekkende for de som faktisk er ute etter kjæreste selv. 

Om du er ute etter å date og bli kjent så si det, og at du håper det kan utvikle seg til ett forhold etterhvert. 

Anonymkode: e57a2...524

Men hva skal man svare? Er det slik at enten er man ute etter ONS eller så vil man gifte seg og få barn? Kan man ikke ta ting som det kommer? 

Anonymkode: 0de8c...035

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en "ta det som det kommer"-type når det gjelder dating, men det betyr IKKE at jeg er ute etter ONS. Ta det som det kommer betyr at blir jeg forelsket kan det skje noe, hvis ikke? Vel, da går jeg videre.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hva skal man svare? Er det slik at enten er man ute etter ONS eller så vil man gifte seg og få barn? Kan man ikke ta ting som det kommer? 

Du misforstår. Det er *intensjonen* din med datingen man etterlyser, ikke hva du vil med den bestemte dama/mannen. Da du lagde profil på Tinder/Match/Sukker e.l., hva var det du ønsket sånn i lengden? Det er dét som etterspørres, ikke hva du ser for deg med akkurat den du dater.

Det er jo selvsagt at man må bli kjent og date litt før man kan kalle seg kjærester, men spørsmålet er jo hva du dater for. 

Jeg blir irritert når menn sier "jeg vil bare ta det som det kommer". Det virker så lite innsatsvillig. Litt sånn "det er ikke nøye for meg hvor dette ender hen, jeg har ikke noe forhold til at vi ev. investerer ulikt emosjonelt slik at jeg kanskje ender opp med å såre deg"-holdning. Meg, meg selv og jeg hele veien. 

Anonymkode: 127fc...44d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da et godt spørsmål. 8/10 kvinner på Tinder har ingen tekst. 5% oppgir høyden sin, og 5% oppgir høyden min(!). Av de 10% resterende er det ikke mange som nevner hva de er ute etter. Jeg sveiper nesten bare på de med tekst uansett, men innimellom kan jeg sveipe høyre uansett dersom de er noe veldig spesielt med bildene. Da er det greit å finne ut hva hun er ute etter, da jeg selv ikke kun er ute etter kroppen hennes.

Anonymkode: 265fa...4ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...