Gå til innhold

"Hva er du ute etter?"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man kan faktisk ikke bare være ærlig og si at man ønsker et langvarig forhold, for tro meg! Mennene faker da intensjonen så det holder, sier "Jeg ønsker akkurat det samme! Er ute etter kvinnen i mitt liv!" 

Dem sier det kun for å få seg et ligg, de vet jo at damer elsker alt romantisk og biter på agnet. Når de i realiteten høvler over alt som har puls og pupper, og er villig.

Anonymkode: c2f82...bde

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, visp skrev:

Det er ganske garantert menn som spør det?

Jeg ville svart at jeg vet hva jeg er ute etter når det treffer.

Det er ikke bare menn som spør det. Det er forbausende mange kvinner som spør det også og tilpasser svaret sitt etter mitt virker det som. 

Jeg vet egentlig ikke hva som er det riktige svaret her så jeg svarer det jeg føler for og egentlig ønsker en lang relasjon.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan faktisk ikke bare være ærlig og si at man ønsker et langvarig forhold, for tro meg! Mennene faker da intensjonen så det holder, sier "Jeg ønsker akkurat det samme! Er ute etter kvinnen i mitt liv!" 

Dem sier det kun for å få seg et ligg, de vet jo at damer elsker alt romantisk og biter på agnet. Når de i realiteten høvler over alt som har puls og pupper, og er villig.

Anonymkode: c2f82...bde

Dette er så sant! Uansett hva jeg sier så er de ute etter det samme. Men tror for det meste det bare er de som er ute etter noe uforpliktende som spør om dette. 

Anonymkode: 8b83e...cfb

Skrevet

Du kan hate dette spørsmålet så mye du vil, men det er et veldig fair spørsmål. Det er også helt fair å ikke vite hva man er ute etter, men da sier man jo bare det. Verre er det ikke.

Og for å svare konkret på det du spør om: han vil nok ligge.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, dette er et så typisk spørsmål å få fra de som søker enkle seksuelle relasjoner. Og helt greit, for da vet jeg i det minste hva de er ute etter før de svarer og tar vurderingen min om jeg er gira der og da. I tiden på tinder er det kun 1-2 personer som aktivt søkte noe seriøst som har spurt om det, og en haug av folk ute etter kun sex. 

Anonymkode: 2089c...80e

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater dette spørsmålet på tinder!!

Hva skal man si.. jeg er alltid sånn ehh jeg veit ikke. Men sannheten er at på sikt så ønsker jeg meg en samboer, men jeg gidder jo ikke å gå for hardt ut. Jeg ønsker å date casual og se om jeg kan finne en slags match, og om du blir kun et ligg som et gjensidig og fint, så er ikke det helt feil heller. Men jeg bare hater det spørsmålet, og føler det ofte kommer fra folk som bare vil ha ons, og jeg gidder ikke å gå inn for det.

Jeg fikk det spørsmålet nå og fikk meg til å si "jeg tar det som det kommer" og han svarte "niiice 🤩" hva søren skal det bety? 😩🙈 gir opp. 

Da er det vel bare å svare det du er ute etter da! Sex! Skriv det. Et fast seriøst forhold med den jeg finner kjemi med så skriv det. Verre er det jo ikke. Trenger jo ikke ramse opp en hel handleliste. Kjemi, felles verdier og interesser burde holde i massevise ovenfor de som er seriøse.

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Hater dette spørsmålet på tinder!!

Hva skal man si.. jeg er alltid sånn ehh jeg veit ikke. Men sannheten er at på sikt så ønsker jeg meg en samboer, men jeg gidder jo ikke å gå for hardt ut. Jeg ønsker å date casual og se om jeg kan finne en slags match, og om du blir kun et ligg som et gjensidig og fint, så er ikke det helt feil heller. Men jeg bare hater det spørsmålet, og føler det ofte kommer fra folk som bare vil ha ons, og jeg gidder ikke å gå inn for det.

Jeg fikk det spørsmålet nå og fikk meg til å si "jeg tar det som det kommer" og han svarte "niiice 🤩" hva søren skal det bety? 😩🙈 gir opp. 

Haha jeg skjønner deg så godt! Akkurat noe jeg lurte på! 
Alle spør det spørsmålet og jeg vanligvis svarer : vet ikke ..

men med en gang jeg til en som hadde i bio «leter etter noe seriøst»  svarte : «leter etter en jeg kan date» så ignorerte han meg bare .. hah

Anonymkode: c5486...d40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ofte spurt om "Hva ser du etter i en mann?" Veldig vanskelig å svare på egentlig. Hva skal man egentlig si til det? Er det utseende, personlighet, jobb, økonomi eller hva? Alt sammen? Eller hva jeg synes er viktigst? 

Anonymkode: 2a15f...3e8

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig hender det jeg stiller damer det spørsmålet.

Hvorfor skal jeg kaste bort flere ukers tid og energi på en som bare vil ha meg som nettvenn og aldri vil møtes ansikt til ansikt..

Anonymkode: e8f92...620

AnonymBruker
Skrevet

"Stor penis, høy IQ, fet sparekonto, høyde over 190 cm, sosial intelligens, god sans for humor."

Også ser du hvordan han svarer. 

Anonymkode: 06977...278

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig hender det jeg stiller damer det spørsmålet.

Hvorfor skal jeg kaste bort flere ukers tid og energi på en som bare vil ha meg som nettvenn og aldri vil møtes ansikt til ansikt..

Gidder du ikke sette av tid til å bli kjent på en ordentlig måte så får du ikke mye tilbake heller.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Stor penis, høy IQ, fet sparekonto, høyde over 190 cm, sosial intelligens, god sans for humor."

😂

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahaha

Anonymkode: c5486...d40

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Gidder du ikke sette av tid til å bli kjent på en ordentlig måte så får du ikke mye tilbake heller.. 

Jeg gidder ikke sette av flere uker til å bli kjent på NETTET nei..Det er i den virkelige verden det skjer.

Så den udregelige og foruintatte tonen der kan du stappe lengre opp et vist sted.

Skrevet

Hva vil kvinner som spør om "hva ser du etter her inne"?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg vil høre "timeglassfigur, høy IQ, fet sparekonto, høyde over 170 cm, sosial intelligens, god sans for humor."

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

De vil nok vite om du er seriøs eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vil nok vite om du er seriøs eller ikke. 

Da blir mitt oppfølgingsspørsmål: hvilke kvinner stiller dette spørsmålet; de som vil ha til svar at du er seriøs,  eller de andre? 

Anonymkode: 6087f...748

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir mitt oppfølgingsspørsmål: hvilke kvinner stiller dette spørsmålet; de som vil ha til svar at du er seriøs,  eller de andre? 

Jeg vil tro at det er motsatt av mannfolka 😛 kvinner prøver å finne de får som er seriøse.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tro at det er motsatt av mannfolka 😛 kvinner prøver å finne de får som er seriøse.. 

Da må jeg virkelig holde tunga rett i munnen,  slik at jeg som seriøs mann aldri stiller det samme spørsmålet som en seriøs kvinne vil stille?  🙈🙉🙊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...