Gå til innhold

Forsinket oppstart av vedtak

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle få oppfølging fra enhet for psykisk helse og rus, og skulle bli tatt kontakt med etter max en mnd. Men så fikk jeg brev om forsinket oppstart like før den måneden utløp. Nå er det gått en ny måned siden det igjen. Det står at jeg skulle ta kontakt om behovet skulle endre seg, men gjelder det bare om behovet skulle falle bort? For jeg trenger å komme inn i oppfølging . De er sikkert forsinka pga. korona, ferieavvikling osv, og jeg har forståelse for det, vil ikke være kjip, men det holder på å skjære seg for meg helt her nå..😞

Anonymkode: 81378...c42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med dem som utstedte brevet. Er jo helt standard formulering "ta kontakt om behovet endrer seg" og grenser til frekkhet i et skriv til noen som allerede har ventet lenge. Men det er alt du har, så ta en telefon i morgen?? Er DPSene rundt om fortsatt stengte forresten? 

Anonymkode: 83099...12c

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med dem som utstedte brevet. Er jo helt standard formulering "ta kontakt om behovet endrer seg" og grenser til frekkhet i et skriv til noen som allerede har ventet lenge. Men det er alt du har, så ta en telefon i morgen?? Er DPSene rundt om fortsatt stengte forresten? 

Anonymkode: 83099...12c

Jeg vurderer en telefon ja, men har en diagnose som gjør sånt overdrevent vanskelig, kjempeirriterende. Men nå er det så ille at jeg antakelig klarer å få meg til å ringe.

Vet ikke om DPS'ene er stengt enda, muligens delvis åpen? Var i behandling der før men det er lenge før koronaviruset.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer en telefon ja, men har en diagnose som gjør sånt overdrevent vanskelig, kjempeirriterende. Men nå er det så ille at jeg antakelig klarer å få meg til å ringe.

Vet ikke om DPS'ene er stengt enda, muligens delvis åpen? Var i behandling der før men det er lenge før koronaviruset.

Dps’ene har vært åpne lenge nå de, så gjør alt du kan og ta den telefonen slik at du kan få den hjelpen du trenger!

Anonymkode: 8687f...fdc

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dps’ene har vært åpne lenge nå de, så gjør alt du kan og ta den telefonen slik at du kan få den hjelpen du trenger!

Anonymkode: 8687f...fdc

Takk takk:) Skal ringe på mandag og purre på. Vil ikke ha det slik som dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...