AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Jeg skal besøke en fyr neste uke og har nettopp kommet ut av et 8 års forhold. Skal sove hos han i flere dager og sjansen for at det blir sex er stor. Men jeg har jo ikke ligget med noen på mange år. Noen tips og triks, does and don't I forbindelse med det? Føler meg som en 17åring igjen men vil ikke at det skal bli veldig kleint heller og jeg er jo vant med sexen jeg hadde med eksen.. Anonymkode: 42ff7...a7f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Slutt å tenk så mye, og hopp i det 😊 La ham lede seansen om du er usikker og ikke klarer å slippe deg løs. For ham er du ny og spennende uansett. Anonymkode: b7814...8c6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Vær åpen om det. Siden du er dame/jente så er det bare sjarmerende. Anonymkode: e7b8a...3e4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 Var nettopp i en lik situasjon. Var veldig nervøs for å forbinde alt med eksen og sammenligne, men prøvde å slappe av og det ble den beste sexen jeg har hatt. Det føles kanskje rart med ny partner o starten, men slapp av og følg instinktene dine. Anonymkode: 1d7bf...6d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå