Gå til innhold

Du som føner håret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken varme bruker du, pleier jo være 3 innstillinger for varme på hårføneren.

Jeg bruker den midterste, men avogtil den varmeste om jeg har dårlig tid. 

Skal vel egentlig ikke bruke den varmeste, er vel ikke bra for håret, men da brude de ikke hatt valg om så varmt da!

Anonymkode: 6ce6d...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den varmeste fort og så den iskalde så legger det seg MYE fortere. Lærte trikset av frisøren min! Føn først på laveste eller midterste for å få det tørt nok, så den varmeste for å få det slik man skal ha det så kaldluft for at det skal bli liggende. 

Anonymkode: 43981...b28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg det travelt (eller bare er lat) bruker jeg den varmeste, men prøver å heller bruke en av de andre. Håret blir mindre frizzy med kald luft har jeg hørt. Men jeg skjønner ikke hvorfor den varmeste innstillingen ikke skal være der bare fordi håret blir fortere slitt av det. Det er jo opp til hver enkelt om vi vil risikere slitt hår for å slippe å styre så lenge med hårføneren.

Anonymkode: 85c0f...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Den i midten. Vil ha litt varme, men aldri den varmeste. Og varmebeskyttende i håret før føning. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Dyson. Så føner på midterste, tar kun minutter, og ingen slitasje. 

Lar det også lufttørke så lenge jeg rekker før føning, for å bruke minst mulig varme. 

Anonymkode: e34da...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, visste ikke det var så mye teori rundt dette. jeg bruker temperatur ut fra hvor varm/kald jeg føler meg i kroppen. er det sommer og steiksol, kald luft. er det vinter eller kaldt? varm luft. 

Anonymkode: 86bf8...45d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har Dyson. Så føner på midterste, tar kun minutter, og ingen slitasje. 

Lar det også lufttørke så lenge jeg rekker før føning, for å bruke minst mulig varme. 

Anonymkode: e34da...ff1

Sjekket Dyson hårføner nå, rimelig dyr! Synes du den er verd prisen? Er den så mye bedre enn andre hårfønere?

Anonymkode: 6ce6d...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det varmeste. Flere ganger i uken. Ikke noe skader på mitt hår. 

Anonymkode: bf1c7...0c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker varmeste fordi det går fortest, har aldri tenkt over at det sliter på håret. Men nå har jeg kort hår, så det har jo ikke så mye å si.

Anonymkode: 58afc...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruker det varmeste. Flere ganger i uken. Ikke noe skader på mitt hår. 

Anonymkode: bf1c7...0c3

Samme her. Får alltid komplimenter av frisøren min for at jeg har så velholdt hår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den i midten, og går over med kald luft etterpå. Det får hårstråene til å lykke seg og håret ser mer glansfullt ut.

Anonymkode: 5b463...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket Dyson hårføner nå, rimelig dyr! Synes du den er verd prisen? Er den så mye bedre enn andre hårfønere?

Anonymkode: 6ce6d...be2

Jeg synes det.

Har langt, tykt hår. Dyson føner det raskt, og skånsomt. Jeg hadde sunt og glansfult hår før, men har likevel merket en forbedring etter 1-2 år med Dyson. 

Men selvfølgelig, er ikke en investering jeg hadde gjort om det gikk utover andre ting. Nå har jeg nylig fått meg Dyson Airwrap, så nå er Dyson hårføneren veldig sjelden i bruk. Og plutselig fanger øvrige selskap opp teknologien, og du får det samme en del rimeligere. 

Anonymkode: e34da...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke hårfønere har kaldluft? Har blitt så mange bomkjøp her. Jeg føner ikke håret fordi jeg ikke vil slite det unødig. Men når jeg gjør det har jeg alltid brukt den varmeste😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 13.7.2020 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det.

Har langt, tykt hår. Dyson føner det raskt, og skånsomt. Jeg hadde sunt og glansfult hår før, men har likevel merket en forbedring etter 1-2 år med Dyson. 

Men selvfølgelig, er ikke en investering jeg hadde gjort om det gikk utover andre ting. Nå har jeg nylig fått meg Dyson Airwrap, så nå er Dyson hårføneren veldig sjelden i bruk. Og plutselig fanger øvrige selskap opp teknologien, og du får det samme en del rimeligere. 

Anonymkode: e34da...ff1

Hvis du gidder, vil du fortelle mer om Dyson? :) Jeg vurderer å kjøpe hårføneren. Er det virkelig slik at den ikke sliter særlig på håret sammenlignet med andre fønere? Opplever du at den gir volum? 
Dyson airwrap virker jo også meget interessant! Jeg har ikke råd til begge to. Føner den håret like godt som føneren, eller går det mye tregere siden det ikke er en "ren" føner?
 

Vet du om andre merker som er omtrentlig tilsvarende? 
Håper du har anledning til å svare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2020 den 19.40, Jolene skrev:

Samme her. Får alltid komplimenter av frisøren min for at jeg har så velholdt hår :P

Det er slik de holder på kunder 🙂

Anonymkode: 363fc...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er slik de holder på kunder 🙂

Anonymkode: 363fc...b5b

Ok. Spesielt viktig å holde på meg som klipper håret mitt omtrent hvert 3. år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...