Gå til innhold

Gave til kjæreste som snart flytter inn


LILLEBolle

Anbefalte innlegg

Hei! Har lyst til å lage ett slags survival kit som samboer får når han flytter inn.

Vi har tullet mye med at han nå kommer til å slite med 3 menstruerende jenter i hus. Tenkt legge med noen sjokolader som han kan dele ut hvis han føler det trengs😄

Noen som har flere gode tips til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er så teit når mensen alltid skal gjøres så mye ut av. Mensen er mensen. Ferdig med det. 

Jeg ville heller tatt en tur med han i interiørbutikker slik at han kan finne noe han liker også. Eller om du kjenner stilen hans godt så kan du kjøpe noe han vil like. 

Eller så kan du lage til en kurv med ting som du vet han ville satt pris på. F.eks en spesifikk kaffe han liker, favorittpålegget, en god vin, en bok, ørepropper om noen av dere snorker, dusjsåpe, morgenkåpe, tøfler, egne nøkler. 

Det eneste jeg tenker er ok som survival-kit er ulike kort som kan bruke. Det kan nok være krevende å flytte inn til noen med barn. Siden begge har mensen så går jeg utifra at de fint kan klare seg litt selv. Så et par kort kan jo inneholde noe som at han et par kvelder kan bruke kortene som viser at han ønsker at kun dere to skal se en film sammen i stuen osv. Eller at han ønsker frokost på sengen, at han kan velge middag (går ut i fra at kanskje barna har litt meninger om dette fra før?), reservere badet (3 kvinner okkuperer det nok mye), "frikort" han kan bruke dersom han trenger litt tid for seg selv. F.eks om han bare vil gå seg en tur, trenger å legge seg ned på og ikke vil bli mast på. Det kan være en grei begynnelse slik at også barna blir vant til at det er en ny person i hus som også må få lov til å ta litt plass og bestemme litt innimellom. 

Anonymkode: ab739...35e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...