Gå til innhold

Første hårklipp


Linnpinn

Anbefalte innlegg

Hvor lagt var håret til barnet når det ble klipt første gang? Min 1 åring (Gutt) har ca 10 cm på toppen. Litt kortere og tynnere på siden og bak. Har allerede stusset litt lugg som detter ned i øynene. Ser ikke for meg at jeg klarer å lage en «frisyre».. han sitter ikke rolig nok til å klippes uansett.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men luggen var i øynene og han hadde hockeysveis 😅 Var vel 14 måneder da. Jeg stusset bare rundt hele, så han fikk samme frisyre, bare kortere. Min gutt har kjempetykt og masse hår, og det er så fint, så nekter å ta ham med til en frisør som jeg er redd bare klipper av alt 🙈

Anonymkode: 00ee1...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor langt håret var, men eldste var 2,5 år da hun var til frisør første gang. Fikk hår sent så det var ikke så langt. 

Yngste på 1,5 år har jeg kun stusset luggen på. Hun har hockey så hun burde egentlig vært til frisør, men. 

Anonymkode: 6d3eb...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke i cm, men de klipte seg hos frisør tidlig. Får helt fnatt av langt og ustelt hår.

Anonymkode: 0fc08...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi klipte jeg ca 3-4 cm for litt siden for å få en jevn kant på håret. Det bak var lengre enn det på siden. Etter klipp har hun hår til skuldrene og er 2 år og 2 mnd. Håret bak gikk litt ned på ryggen

Anonymkode: 0be1c...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca to år da barna mine ikke har fått hår i det hele tatt før godt over 1,5 år. Klipper jevnlig. Frem med saks, kam, støvsuger (til gulvet), ipad og sjokolade, så klipper vi hjemme. 

Anonymkode: 547c6...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...