Gå til innhold

Klarer ikke å komme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente i tidlig 20-årene. Jeg har en kjæreste, i slutten av 20-årene. Og har hatt 2 kortere forhold før dette. Tingen er at jeg aldri har klart å fått orgasme under sex. 

Jeg kommer ikke av at han slikker meg (jeg liker at han gjør det for det gjør meg kåtere, men hjelper ikke for å få orgasme siden det ikke er nok "trykk" eller hva jeg skal si) Og hvis han bruker fingre på klitoris så er det ikke på nøyaktig den måten som får meg til å komme. 

Jeg kommer veldig lett når jeg er alene. Men jeg kjenner nøyaktig hva jeg skal gjør, og det varierer fra gang til gang. Må også ta pauser på noen få sekund, for å ikke "overstimulere" klitoris. Det kreves også helt riktig mengde med spytt på klitoris, er det for lite eller for mye så kjenner jeg mindre.

Itillegg så kommer jeg ikke med kun stimulering av klitoris, jeg bruker en liten dildo som jeg bruker ganske sakte i roterende bevegelser. Og det er vanskelig for han å skulle klare å gjøre alt dette her.

Det kan være han hadde klart å gitt meg orgasme hadde han holdt på i 20-30min +, for jeg merker når jeg er alene, så må jeg gjør det på en veldig spesiell måte hvis jeg skal komme innen 5 min f.eks, men kommer lettere med mindre arbeid hvis jeg holder på skikkelig lenge. Men jeg er redd han vil kjede seg og bli lei/sliten hvis det krever 20+ min. Jeg hadde hvertfall blitt det, hadde det tatt så lang tid for han å komme av BJ.

Og det aller verste, som jeg angrer på nå men som jeg ikke kan endre på og heller ikke vil innrømme til han, er at jeg et par ganger har faket orgasme og sagt "ja" når han spørte om jeg kom. Det er fordi det må vær veldig demotiverende å prøve så mange ganger å gi meg oralsex, uten at jeg kommer. Jeg blir så stresset og sint på meg selv for dette

Har noen tips?😔

Anonymkode: 43d07...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en jente i tidlig 20-årene. Jeg har en kjæreste, i slutten av 20-årene. Og har hatt 2 kortere forhold før dette. Tingen er at jeg aldri har klart å fått orgasme under sex. 

Jeg kommer ikke av at han slikker meg (jeg liker at han gjør det for det gjør meg kåtere, men hjelper ikke for å få orgasme siden det ikke er nok "trykk" eller hva jeg skal si) Og hvis han bruker fingre på klitoris så er det ikke på nøyaktig den måten som får meg til å komme. 

Jeg kommer veldig lett når jeg er alene. Men jeg kjenner nøyaktig hva jeg skal gjør, og det varierer fra gang til gang. Må også ta pauser på noen få sekund, for å ikke "overstimulere" klitoris. Det kreves også helt riktig mengde med spytt på klitoris, er det for lite eller for mye så kjenner jeg mindre.

Itillegg så kommer jeg ikke med kun stimulering av klitoris, jeg bruker en liten dildo som jeg bruker ganske sakte i roterende bevegelser. Og det er vanskelig for han å skulle klare å gjøre alt dette her.

Det kan være han hadde klart å gitt meg orgasme hadde han holdt på i 20-30min +, for jeg merker når jeg er alene, så må jeg gjør det på en veldig spesiell måte hvis jeg skal komme innen 5 min f.eks, men kommer lettere med mindre arbeid hvis jeg holder på skikkelig lenge. Men jeg er redd han vil kjede seg og bli lei/sliten hvis det krever 20+ min. Jeg hadde hvertfall blitt det, hadde det tatt så lang tid for han å komme av BJ.

Og det aller verste, som jeg angrer på nå men som jeg ikke kan endre på og heller ikke vil innrømme til han, er at jeg et par ganger har faket orgasme og sagt "ja" når han spørte om jeg kom. Det er fordi det må vær veldig demotiverende å prøve så mange ganger å gi meg oralsex, uten at jeg kommer. Jeg blir så stresset og sint på meg selv for dette

Har noen tips?😔

Anonymkode: 43d07...203

Du må begynne å øve deg på å få orgasme uten de normale metodene.

Jeg er helt lik deg, aldlri fått det til med en mann, selv om de står på 1 time og mer for de «skal» få det til. Nettopp som du skriver, de gjør det ikke på riktig måte.

Det er en greie at du setter deg fast i et mønster. Ja du kan oppnå orgasme raskt, men du gjør kroppen vandt til det ene mønsteret. Fingrene må beveges akkurat slik. Du må ha trykket akkurat slik. Du må ha ting likt hver gang.

Jeg har begynt å prøve å endre på mine mønstre, og klarer nå å få orgasme uten å ligge på ryggen i samme posisjon hele tiden.

Når du begynner å få til andre måter å få en orgasme på, så kan det være at du også kan klare det med mannen :) da er du og kroppen mer forberedt på ulike metoder som brukes :) 

Det krever litt arbeid, men du kan få mye igjen for det 😄

Anonymkode: 4a1f5...6a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du må begynne å øve deg på å få orgasme uten de normale metodene.

Jeg er helt lik deg, aldlri fått det til med en mann, selv om de står på 1 time og mer for de «skal» få det til. Nettopp som du skriver, de gjør det ikke på riktig måte.

Det er en greie at du setter deg fast i et mønster. Ja du kan oppnå orgasme raskt, men du gjør kroppen vandt til det ene mønsteret. Fingrene må beveges akkurat slik. Du må ha trykket akkurat slik. Du må ha ting likt hver gang.

Jeg har begynt å prøve å endre på mine mønstre, og klarer nå å få orgasme uten å ligge på ryggen i samme posisjon hele tiden.

Når du begynner å få til andre måter å få en orgasme på, så kan det være at du også kan klare det med mannen :) da er du og kroppen mer forberedt på ulike metoder som brukes :) 

Det krever litt arbeid, men du kan få mye igjen for det 😄

Anonymkode: 4a1f5...6a2

Enig med deg. Eller så kan TS prøve med glidemiddel på klitten i steden for spytt, mye bedre og "glattere" følelse

Anonymkode: 0741d...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg dere ved siden av hverandre i senga. Ta hånden hans og bruk den på deg selv. Vis han hvordan det skal gjøres. Lek mer med deg selv når du er alene, finn andre måter å komme på. Og ikke minst, slapp av. Ta det med ro. Nyt det og ikke stress. Han gjør kanskje ikke det samme som deg, men det kan være likt, og det kan få deg til å komme det også, om du nyter det han faktisk gjør. 

Det at du har faket en orgasme er veldig lavmål, og så klart ikke bra. Du har gitt han falske forhåpninger og du har villedet både han og deg selv. Du burde snakke med han om dette, da slutter du kanskje å skamme deg. Og for all del, aldri fake orgasme igjen. Det er svært dårlig gjort. 

Anonymkode: 3c68b...cff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du bruker for mye fokus på at han skal gå lei, det blir det bare stress av enn avslapping... Mulig det er en kombinasjon med teknikken og at han prøver for mye også. Trener du alene med å komme fort, har du større sjans for orgasme med han også. Et annet tips er å "føre" han som en bruker skrev, da lærer han samtidig.

Du kan også stønne litt ekstra når han treffer riktig, da vil han nok prøve å treffe der du stønner.... Jeg liker best å sutte på klitten for å kjenne styrken på ereksjonen din, noen ganger trenger man ultra sensitiv berøring for å terge deg...Dra huden oppover mot magen, å legge press på blæra gjør jo at klitten kommer bedre til synet. Da får du jo hardere klitt og er lettere å suge eller slikke. Spytt er greit nok, men fittesaft fra skjeden varer lengre..

Ikke sikkert dette fungerer på deg da, men de det fungerer på elsker det😘😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Orgasmen sitter i hodet", hørte jeg noen si en gang. Og det stemmer godt for min del. Jeg kommer raskere hvis jeg tenker på noe opphissende. 

Anonymkode: fa23d...90f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å få orgasme må tre ting være på plass:

1. Du må være kåt

2.. Du må ikke stresse (for eksempel ikke være redd for at han kjeder seg hvis han må holde på i 20 min. eller mer)

3. Du må få riktig og nok stimulering til å komme opp til "toppen" Her må du vise og lære han endel for det er ikke lett å gjette seg til hva akkurat du trenger for å komme. 

Anonymkode: 43b6b...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en jente i tidlig 20-årene. Jeg har en kjæreste, i slutten av 20-årene. Og har hatt 2 kortere forhold før dette. Tingen er at jeg aldri har klart å fått orgasme under sex. 

Jeg kommer ikke av at han slikker meg (jeg liker at han gjør det for det gjør meg kåtere, men hjelper ikke for å få orgasme siden det ikke er nok "trykk" eller hva jeg skal si) Og hvis han bruker fingre på klitoris så er det ikke på nøyaktig den måten som får meg til å komme. 

Jeg kommer veldig lett når jeg er alene. Men jeg kjenner nøyaktig hva jeg skal gjør, og det varierer fra gang til gang. Må også ta pauser på noen få sekund, for å ikke "overstimulere" klitoris. Det kreves også helt riktig mengde med spytt på klitoris, er det for lite eller for mye så kjenner jeg mindre.

Itillegg så kommer jeg ikke med kun stimulering av klitoris, jeg bruker en liten dildo som jeg bruker ganske sakte i roterende bevegelser. Og det er vanskelig for han å skulle klare å gjøre alt dette her.

Det kan være han hadde klart å gitt meg orgasme hadde han holdt på i 20-30min +, for jeg merker når jeg er alene, så må jeg gjør det på en veldig spesiell måte hvis jeg skal komme innen 5 min f.eks, men kommer lettere med mindre arbeid hvis jeg holder på skikkelig lenge. Men jeg er redd han vil kjede seg og bli lei/sliten hvis det krever 20+ min. Jeg hadde hvertfall blitt det, hadde det tatt så lang tid for han å komme av BJ.

Og det aller verste, som jeg angrer på nå men som jeg ikke kan endre på og heller ikke vil innrømme til han, er at jeg et par ganger har faket orgasme og sagt "ja" når han spørte om jeg kom. Det er fordi det må vær veldig demotiverende å prøve så mange ganger å gi meg oralsex, uten at jeg kommer. Jeg blir så stresset og sint på meg selv for dette

Har noen tips?😔

Anonymkode: 43d07...203

Hvem kjeder seg etter 20 min med sex?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette orgasmefokuset kommer til å ta knekken på forholdet deres. Vær ærlig, og si at du må fikse dine egne orgasmer først. Kanskje de neste kommer enklere?  La ham se på og nyte, eller sug ham mens du fingrer deg selv. 

Anonymkode: 31db2...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få orgasmer ved slikking, men det tar tid.. Såpass lang tid at jeg innimellom begynner stresse fordi jeg tenker det må være veldig slitsomt og langtekkelig å ligge der nede, og slike tanker gjør jo ikke at det går kortere tid. Men, jeg har aldri tenkt på at det er et problem at han sjeldent klarer gi meg orgasme uten at jeg gjør noe selv. Orgasmen min ordner jeg selv under sex. Min kropp, mitt ansvar. 😉

Anonymkode: b52bc...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan få orgasmer ved slikking, men det tar tid.. Såpass lang tid at jeg innimellom begynner stresse fordi jeg tenker det må være veldig slitsomt og langtekkelig å ligge der nede, og slike tanker gjør jo ikke at det går kortere tid. Men, jeg har aldri tenkt på at det er et problem at han sjeldent klarer gi meg orgasme uten at jeg gjør noe selv. Orgasmen min ordner jeg selv under sex. Min kropp, mitt ansvar. 😉

Anonymkode: b52bc...9d3

Jeg forventer ikke at han skal "gi" meg orgasme! Jeg har ikke noen problem med å ikke komme under sex... Men jeg prøver selv å ta på klitten når vi har misjonær, men det er ikke så lett fordi han penetrerer meg så hardt og fort så av og til kommer fingrene mine i veien😅

Prøvde å gjøre som noen her tipset om, å øve meg på å få orgasme uten de normale metodene. Og bare bruke fingre istedetfor dildo. Men det var umulig, kjente ikke at det bygget seg opp en gang... Men får prøve mer...

Anonymkode: 43d07...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan få orgasmer ved slikking, men det tar tid.. Såpass lang tid at jeg innimellom begynner stresse fordi jeg tenker det må være veldig slitsomt og langtekkelig å ligge der nede, og slike tanker gjør jo ikke at det går kortere tid. Men, jeg har aldri tenkt på at det er et problem at han sjeldent klarer gi meg orgasme uten at jeg gjør noe selv. Orgasmen min ordner jeg selv under sex. Min kropp, mitt ansvar. 😉

Anonymkode: b52bc...9d3

Joda, men en god sengepartner ønsker å hjelpe deg med dette og vil gjerne gi deg orgasme også. Jeg har aldri vært med en mann som IKKE ønsker å gi meg orgasme, og som kommer med den der "det er ditt ansvar å få orgasme ikke mitt" strofen. Jeg kan få meg selv til å komme så klart men det er jo ekstra digg når mannen ønsker å hjelpe til. ;) Det hadde vært sykt turn-off med en mann som mener at det der ikke er hans bord. 

Anonymkode: 3c68b...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forventer ikke at han skal "gi" meg orgasme! Jeg har ikke noen problem med å ikke komme under sex... Men jeg prøver selv å ta på klitten når vi har misjonær, men det er ikke så lett fordi han penetrerer meg så hardt og fort så av og til kommer fingrene mine i veien😅

Prøvde å gjøre som noen her tipset om, å øve meg på å få orgasme uten de normale metodene. Og bare bruke fingre istedetfor dildo. Men det var umulig, kjente ikke at det bygget seg opp en gang... Men får prøve mer...

Anonymkode: 43d07...203

Var jeg som kom med det tipset. Det vil ikke fungere med en gang. Det vil ta tid og trening, men det er fult mulig å lære kroppen at det går ann å få orgasmer på flere måter.

Men en ting som fort kan ødelegge, er om du stresser med at du «må» få orgasme. Stress ødelegger. Jeg vil råde deg til å fortsette med å prøve, men også uten å tenke at du «må» noe som helst.

Det er ikke en ukjent ting at man «setter seg fast» i et spor. Man blir rett og slett for god på onanering :fnise:

En ting som kan hjelpe, som gjor at jeg for første gang klarte å få orgasme via fingre, uten vibrator, var at jeg var kåt. Altså ikke bare kåt, men «kåt!». Jeg var hjemme på juleferie (var student). Vibratoren min var igjen i hybelen, og etter 2 uker uten noen orgasme hjemme, var jeg «kåt!». Og det gikk. Første gang og jeg fortsatt med å bruke fingrene, mindre å vaske etterpå 😄 Nå er vibratoren for mye stimulering for min del 😅

Håper du finner ut av det. Det er ikke alltid like enkelt, men det er mulig.

Og god kommunikasjon mellom deg og mannen er viktig. Du kan jo også prøve å bruke en vibrator mens dere har sex. Ser du skriver at fingrene dine «er i veien», for penetreringen hans. Men kanskje han bør endre stilling? Eller om han ikke ønsker å prøve det (som spør du mer er egoistisk av ham å ikke gidde), så kan du kanskje prøve en «parvibrator». We-vibe: https://www.nytelse.no/parvibrator/we-vibe-sync-parvibrator-med-fjernkontroll-og-app-lilla/par/

Anonymkode: 4a1f5...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men en god sengepartner ønsker å hjelpe deg med dette og vil gjerne gi deg orgasme også. Jeg har aldri vært med en mann som IKKE ønsker å gi meg orgasme, og som kommer med den der "det er ditt ansvar å få orgasme ikke mitt" strofen. Jeg kan få meg selv til å komme så klart men det er jo ekstra digg når mannen ønsker å hjelpe til. ;) Det hadde vært sykt turn-off med en mann som mener at det der ikke er hans bord. 

Anonymkode: 3c68b...cff

Sambo gjør selvfølgelig det han kan for å gi meg orgasme, det er JEG som mener at det ikke er hans ansvar å gi meg det. 😉 Han stakkars kommer aldri før jeg har fått orgasme, uavhengig om det er han eller jeg som har gitt meg den. Kommer ikke jeg, så lar han være å komme selv også, så så viktig er det visst for han at jeg skal orgasme. 🙈 Han påstår at det skal være like godt for begge, så da fortsetter vi heller senere hvis jeg sier ifra om at jeg ikke klarer komme den gangen.

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forventer ikke at han skal "gi" meg orgasme! Jeg har ikke noen problem med å ikke komme under sex... Men jeg prøver selv å ta på klitten når vi har misjonær, men det er ikke så lett fordi han penetrerer meg så hardt og fort så av og til kommer fingrene mine i veien😅

Prøvde å gjøre som noen her tipset om, å øve meg på å få orgasme uten de normale metodene. Og bare bruke fingre istedetfor dildo. Men det var umulig, kjente ikke at det bygget seg opp en gang... Men får prøve mer...

Anonymkode: 43d07...203

Skjønner at det ikke er noe problem med å ikke få orgasme under sex, men når du klarer få det på egenhånd, mener jeg at du skal i teorien klare det under sex med andre også. Du må nesten bare be han ta det mer med ro, sånn at du også kan få "være med".. Sånn penetrering som du beskriver er godt det også, men som oftest ikke veien til suksess for de fleste damer. 😉 Be han bruke god tid i starten, sånn at du kan få komme, så kan han ta "peise på" - metoden etterpå. 

Anonymkode: b52bc...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...