AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Må jeg være ærlig om det med en gang? Tror ikke det. Har gitt opp med menn og dating etter 2 menn. Vil ikke mer. Anonymkode: 2da26...56d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Hvis du sliter veldig med SF akkurat nå, ville jeg ikke gått inn i noe forhold før du har det mer under kontroll. Men hvis det ligger i fortiden ville jeg ikke sagt noe om det før man var godt inni et offisielt forhold, eventuelt aldri si noe særlig overhodet. Jeg har hatt spiseforstyrrelser i hele tenårene, og er nå i 20-årene, og regner meg selv som helt frisk. Jeg har hatt ortoreksi og bulimi. Eneste jeg merker er at det blir ubehagelig for meg hvis vi spiser pizza/kebab/take-away i ukedagene, som jeg har lagt merke til de fleste menn jeg har datet spiser nokså regelmessig utenom helger. Altså det er vel vanligere i min aldersgruppe. Men de trener jo også veldig mye, og trenger mer mat. Jeg har ikke noe problem lenger med å unne meg ting 1 dag i uka som lørdag, men for meg som har hatt SF (og en del tanker forsvinner vel aldri) så er dette vanskelig. Anonymkode: ff3ea...418 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 Ville latt han bli kjent med deg først.Du ER ikke spiseforstyrrelsene dine. Anonymkode: 0b752...c04 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå