AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #21 Del Skrevet 16. juli 2020 14 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev: Er så enig med deg. Jeg vil også ha eldre menn vet hva de forventer av meg som tøs. Jepp, jeg liker å ha kommando uansett Anonymkode: ead69...093 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #22 Del Skrevet 28. juli 2020 Var 14, det var med en fyr jeg var veldig glad i som gikk i samme klasse. Gjor litt ondt men var godt å få det overstått, for alle gangene etter dær med han var d sykt deilig. Anonymkode: 91f13...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #23 Del Skrevet 6. august Bump. Anonymkode: 6e92e...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #24 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (På 11.7.2020 den 22.51): Hvordan var din første sexopplevelse? Hvem hadde du sex med? Hvor gamle var dere? Min første gang var med min tenåringskjæreste da jeg var 16 og han 19. Han hadde endel erfaring fra tidligere og selve opplevelsen var helt OK. Ikke vondt, bare litt rart. Det skjedde i min seng mens mine foreldre var på ferie. Jeg hadde blitt fingret ved 2 anledninger tidligere, men dette var første samleiet. 🙃 Anonymkode: a1536...3f2 Husker ikke helt hva som var min første gang. jeg var 15 eller 16 år og var med en «ungdomskjæreste». Men husker som sagt ikke hva som var første gangen eller akkurat når. Anonymkode: 093a7...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. august #25 Del Skrevet 6. august Jeg debuterte ganske sent. Var vel rundt 26-27. Han som tok jomfrudommen min var en kompis av en kompis. Som jeg var litt småbetatt av. Han var flink og veldig forståelsesfull og opptatt av at jeg skulle ha det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå