Gå til innhold

Fortell om din første gang...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan var din første sexopplevelse? Hvem hadde du sex med? Hvor gamle var dere?

Min første gang var med min tenåringskjæreste da jeg var 16 og han 19. Han hadde endel erfaring fra tidligere og selve opplevelsen var helt OK. Ikke vondt, bare litt rart. Det skjedde i min seng mens mine foreldre var på ferie. Jeg hadde blitt fingret ved 2 anledninger tidligere, men dette var første samleiet.

🙃

 

Anonymkode: a1536...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første samleie var faktisk bryllupsnatten. Tidlig i 20-årene. Søtt og uskyldig, spennende fordi det var begges første, men egentlig ikke det helt store. 💜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17 år og forelsket i en gutt på 19 år som jeg drev og klinte med på fest av og til. Den 15 mai møtte jeg han mens jeg og venninnene mine rekte full gatelangs.

Vi begynte å kline og han dro meg med bak et hus. Jeg var ikke klar for sex men det var han, så han tok seg til rette mens jeg lå og holdt på buksa mi. 

Det ble sånn halvveis fullbyrdet og han stakk sin vei da han hadde kommet. Jeg husker jeg tok en taxi hjem og tenkte at jeg ikke var jomfru lengre. 

Ikke noe spesielt flott opplevelse akkurat.

Det var vel mer voldtekt men jeg har ikke hatt noen særlig problemer med det i ettertid, men hadde det skjedd i dag nå som jeg er en voksen kvinne, hadde jeg politianmeldt han for voldtekt! 

Anonymkode: ce856...5d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første seksuelle opplevelse med en annen var som barn, vet ikke helt hvor gamle vi var, en venninne og jeg hadde fått med oss fra en film at noen pula, vi prøvde da dette med hverandre, senere gjorde vi det hver gang vi møttes, det var jo rimelig digg, og jeg kunne gjerne gjort det igjen. Vi har aldri snakket om det, og jeg har heller ikke fortalt mannen om det, selvom jeg fantaserer om å sakse med en jente igjen. Første penetrerende sex var når jeg var 17 eller om jeg akkurat hadde fylt 18, drita full, med en sykt deilig fyr jeg akkurat hadde møtt 🙈Var ikke akkurat det beste ligget jeg har hatt, men det var et ligg, møtte han flere ganger etter det bare for sex, jeg ble forelsket, det ble ikke han 😕 

Anonymkode: 79e84...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et hotellrom i Oslo. Jeg var 18,han var 23 og betalte for rommet. Hadde aldri møtt han før, bare snakket sammen på nettet. 

Anonymkode: 31ed9...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat fylt 16 år foreldrene mine hadde bestemt å gifte meg bort! Jomfrudommen var utrolig viktig for dem. er utenlandsk btw xD jeg fikk ikke lov til noen ting bortsett ifra å gå på skolen Yupp! en dag fikk jeg nok og tok med bestevennen min inn på handikap toalettet inn på et kjøpersenter og tok av meg klærne også pulte vi  🤣 det var da jeg fant ut! det er ikke noe som heter jomfruhinne. 

 

Anonymkode: 8eba7...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 16 og han 22. Jeg var forelsket, vi hadde kjent hverandre i noen måneder. Jeg dro på fest denne kvelden, men hadde egentlig ikke lyst. Jeg drakk svært lite, tror jeg bare drakk èn øl eller noe. Hadde heller lyst til å være med han, så jeg ringte han og spurte om han kunne hente meg. Usikker på hvorfor han ikke var på festen siden vi var i samme vennekrets, mulig han var sjåfør, husker ikke akkurat det. Når vi kom hjem til han hadde han lastet ned noen filmer jeg tidligere hadde sagt jeg likte, så han satte på en av de. Vi lå på sofaen og kosa, kysset litt. Jeg ble kåt og tenkte at det her var egentlig perfekt timing, jeg hadde også barbert meg samme dag, hadde i utgangspunktet planlagt at ting skulle skje denne kvelden. Jeg hadde egentlig ikke planer om å drikke meg opp, men tenkte at litt alkohol i blodet ville gjøre meg litt mer selvsikker. Jeg tok hånden hans ned i trusa mi mens vi rota, husker det var som å trykke på en lysbryter, han ble helt vill i blikket. Så slikket han meg litt mens vi lå på sofaen, deretter foreslo jeg at vi skulle dra på soverommet. Sexen var kjempe bra, han kom, det gjorde ikke jeg men jeg var veldig fornøyd med at han kom. Var i lykkerus etterpå fordi det gikk så bra som det gjorde, og i tillegg var det utrolig deilig. Han var forståelsesfull og flink.

Vi var sammen i noen år og så av og på noen år etter det. Han er den beste sexpartneren jeg har hatt, vi hadde alltid bra sex sammen. Dessverre var han også den største løgneren jeg har møtt, og i dag føler jeg avsky mot han, og tenker vondt om han. Men om han hadde kommet på døra og spurt om jeg ville hatt sex med han...... Jeg tror ikke jeg hadde nølt et sekund. Slik seksuell kjemi har man vell med de færreste, jeg har ikke opplevd det med andre iallefall. 

Anonymkode: 9a9d6...fea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang var en kompis av en kompis som begynte å klå meg på låret når vi satt og spilte kort. Kompisen min var oppe og spiste middag mens vi ventet på rommet hans. Jeg syntes det var rart at en gutt begynte å ta på meg, husker ikke alder, men vi var kanskje 14-15 et sted. Men det var jo godt også. Så kom kompisen min tilbake, så det skjedde ikke noe mer den gangen. 

Litt etterpå tok han mer på meg og tok også på penis gjennom joggebuksa mi under tilsvarende omstendigheter, syntes det var veldig rart, men klarte ikke å be ham stoppe heller. Men det var bare veldig kort. Vi drev jo med litt lekebryting også, og han begynte å slikke føttene mine gjennom sokkene, og kysse føttene mine, og kjente hånden hans nær skrittet og det pirret. Og han var aldri veldig bus, så det virket veldig uskyldig. Skulle vi se film satt han ofte på gulvet nedenfor der jeg satt i sofaen og kysset føttene mine gjennom sokkene eller gav meg fotmassaje. Men en dag dro han ut sin penis av joggebuksa og lurte på om jeg ville ta på ham, da ble det for mye for meg, så da ble det litt rar stemning. Etter det gjorde han ikke noe mer rent seksuelt mot meg, men han fortsatte å ta på og kysse føttene mine. 

Første samleie var med ei venninne. Vi hadde vært litt av og på som kjærester siden vi var små, hun var nesten nabojenta, var to hus i mellom. Det var veldig forsiktig, vi begynte bare å ta på hverandre gjennom klærne mens vi lå på senga, så kyssing, så tok vi på hverandre under klærne, vi hadde på oss joggedresser og til slutt hadde vi veldig rolig og veldig ømt samleie med klærne på. Gjorde både godt og vondt samtidig, forhuden var veldig trang husker jeg. Etter det var vi mer seriøse kjærester og hadde ganske mye sex. Enda godt hun ikke ble gravid så unge som vi var. Hadde jo vett på å skaffe kondomer etterhvert men ikke de første gangene. 

Anonymkode: 53175...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 han 19, vi var kjærester en kort stund, hadde sex hjemme med han i kjellerstuen. Foreldrene var hjemme. Det var helt meningsløs sex, men mer som noe som skulle ryddes av veien på et vis. Vi hadde sex flere ganger, aldri noen høydare. Jeg var nok ikke spesielt forelsket. 

Har hatt mye sex gjennom årene, den aller beste var med han jeg skulle gifte meg med, rolig, deilig og nær sex. Har gjort mye crazy og, men det er noe annet. Blir mer lek, og ikke den nære intime sexen som er den typen jeg husker best. 

Anonymkode: d3735...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 år, og hadde sex med min aller første kjæreste som også var 15 år.
Han hadde hatt sex før, og var skikkelig gira på det. Jeg var egentlig ikke så interessert i det, men gikk med på det i frykt for at han kom til å slo opp om jeg ikke gjorde det. Ung og usikker tenåring.
Jeg syns det var helt for jævlig, gjorde utrolig vondt. Han slo så klart opp med meg litt senere, siden jeg ikke hadde lyst til å ha sex igjen.

Jeg angrer ikke på at jeg gjorde det, for min del var det mer en ting som jeg var glad for at var overstått. Har etter det hatt mye god sex og enormt mye bedre forhold :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 19 år og jomfru, hun var 18, men hadde mye mer erfaring enn meg. Jeg hadde ikke sjans, jeg var ikke mange sekundene inne i "varmen" før det gikk for meg. Heldigvis var hun tålmodig og forståelsesfull, og jeg fikk teken etterhvert. :) 

Anonymkode: 5cfe7...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 23.12, Fioljenta skrev:

Første samleie var faktisk bryllupsnatten. Tidlig i 20-årene. Søtt og uskyldig, spennende fordi det var begges første, men egentlig ikke det helt store. 💜

Hva er den nettsiden du reklamerer for, fiolsex?

Anonymkode: 46699...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen var akkurat som andre og tredje, osv. Skjønner ikke hvorfor trollet mates på denne måten.

Er jo kun en tråd som det runkes etter.

Anonymkode: 98011...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er den nettsiden du reklamerer for, fiolsex?

Anonymkode: 46699...59d

Ja, www.fiolsex.net. Er nesten litt redd for å legge ut den linken igjen. Kan bli litt mye. Men så blir det liksom litt for fristende iblant likevel. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14 og møtte en på 19 jeg hadde prata med på nett. Jeg sa til han at jeg var 16, så han er helt uskyldig. 
Jeg var lei av å bli avvist fordi jeg ikke var gammel nok. 
 

Han plukka meg opp med bilen, og vi kjørte til en parkeringsplass der det var lite biler. 
Vi rota og hadde sex i baksetet et par timer, før han kjørte meg hjem og slapp meg av. 

Aner den dag i dag fortsatt ikke hvem han var, men det var er fin første opplevelse. Siden den gang har det gått slag i slag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2020 den 1.12, AnonymBruker skrev:

På et hotellrom i Oslo. Jeg var 18,han var 23 og betalte for rommet. Hadde aldri møtt han før, bare snakket sammen på nettet. 

Anonymkode: 31ed9...cab

Er det av betydning at han betalte for rommet? Påvirket dette sexen på noe vis, siden du nevner det?

Anonymkode: d4321...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var 18 år gammel den gangen. Jeg var tilfeldigvis på en fest der en gammel klassekamerat fra ungdomsskolen var. Han hadde alltid vært en av de kule, noe jeg ikke hadde vært. På ungdomsskolen var han en ekkel klyse som mobbet og snakket om jenter som sexobjekt. Jeg var en nerd. Den kvelden ga han meg mye oppmerksomhet, noe jeg ikke kunne forstå siden jeg alltid hadde vært usynlig for han og jeg hadde heller aldri snakket med han før. Jeg følte meg pen og verdsatt den kvelden.

Dagen etter fikk jeg en melding om jeg ville møtes og da lå vi sammen. Jeg gråt mye, for det var så vondt. Det brydde han seg lite om. I ettertid har jeg skjønt fra andre at han hadde en konkurranse om flest mulig ligg på kort tid så jeg var bare en brikke i det spillet.

Anonymkode: faf5f...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Jeg var 14 og møtte en på 19 jeg hadde prata med på nett. Jeg sa til han at jeg var 16, så han er helt uskyldig. 
Jeg var lei av å bli avvist fordi jeg ikke var gammel nok. 
 

Han plukka meg opp med bilen, og vi kjørte til en parkeringsplass der det var lite biler. 
Vi rota og hadde sex i baksetet et par timer, før han kjørte meg hjem og slapp meg av. 

Aner den dag i dag fortsatt ikke hvem han var, men det var er fin første opplevelse. Siden den gang har det gått slag i slag. 

Mye likt meg, 14 år og utålmodig med en 19 åring i baksetet på en Volvo 240.  Det var dog lenge før nettets tid, så det var en av de lokale tøffingene.  Vi hadde rota veldig mye før men aldri gått hele veien, så nå var jag "overklar". Han var den første som gjorde meg skikkelig kåt.

Men den som noe senere virkelig åpna døra mi til sexlivets elitedivisjon, var den 27 årige barnefaren til ei jeg satt barnejente for. Men det er en helt annen historie.........   Alltid likt litt eldre gutter/menn, har en helt annen mandighet og "råskap" over seg som tenner meg enormt.

Anonymkode: 68170...6ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det av betydning at han betalte for rommet? Påvirket dette sexen på noe vis, siden du nevner det?

Anonymkode: d4321...2ed

På en måte har det noe å si, siden jeg egentlig hadde sagt at jeg bare ville møtes for å bli kjent og bare se hvordan det gikk. Men han var så opphengt i det at vi skulle ha sex og maste så jeg ble med på det. Jeg var ung og "dum" og tenkte at jeg skyldte han det siden han betalte for rommet. 

Anonymkode: 31ed9...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye likt meg, 14 år og utålmodig med en 19 åring i baksetet på en Volvo 240.  Det var dog lenge før nettets tid, så det var en av de lokale tøffingene.  Vi hadde rota veldig mye før men aldri gått hele veien, så nå var jag "overklar". Han var den første som gjorde meg skikkelig kåt.

Men den som noe senere virkelig åpna døra mi til sexlivets elitedivisjon, var den 27 årige barnefaren til ei jeg satt barnejente for. Men det er en helt annen historie.........   Alltid likt litt eldre gutter/menn, har en helt annen mandighet og "råskap" over seg som tenner meg enormt.

Anonymkode: 68170...6ac

Er så enig med deg. Jeg vil også ha eldre menn vet hva de forventer av meg som tøs. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...