Gå til innhold

Bruker du Triumph-undertøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker du Triumph-undertøy? Hvorfor eller hvorfor ikke? Og hva slags type bruker du?

Jeg er en av de som bruker det. Det virker som det ikke "in" å bruke siden det henger så mange i hyllene når jeg er i butikkene og skal shoppe.

Jeg bruker amourette 300 i bh og det som hører med.

Anonymkode: 436f0...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Kenelz skrev:

Hvorfor leste jeg Trump-Undertøy?? Aldri vært så forstyrret i mitt liv!

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har små pupper og ikke sett en eneste triumph- bh som ikke er helt kjerring 🙂

Anonymkode: 42d59...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vakkert 🤣

6FCBD955-A7D7-442E-9454-2B644866F581.png

Anonymkode: 42d59...e1a

Tror den er mer for komfort enn noe annet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Triumph sine bher. Mest behagelige bhen jeg har brukt. Nå har jeg ingen jeg trenger å se fin ut for heller da 🤪

Anonymkode: 08391...c70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.  Nå for tiden bruker jeg bare Triumph bher. 

Anonymkode: 723af...efc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun triumph bh’er. Det er de eneste jeg har funnet hittil som faktisk sitter godt og passer perfekt på meg. Komfort trumfer sexy altså 😅 men noen er ikke så verst å se på heller. Bedre enn det var før hvertfall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom. Triumph har bedre funksjon og komfort enn f.eks. billige HM-BH-er, og det er tross alt det som er viktigst ved en BH. Vi bruker dem jo for deres funksjon, og ikke for deres utseende. 

Anonymkode: 5404e...95d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har aldri sett noen triumph bh-er som er mindre enn 70 eller 75 i omkrets og jeg trenger 65. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker mest Bh-er fra Triumph. Har prøvd mange forskjellige merker, og de som passer best er en spesiell modell fra triumph. Den ligner ikke i det hele tatt på «skrekkeksemplet« lenger oppe i tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vakkert 🤣

6FCBD955-A7D7-442E-9454-2B644866F581.png

Anonymkode: 42d59...e1a

Takk for tipset! 😉 

Den så veldig komfortabel ut, og fargen gjør den usynlig under lyse overdeler. Driter i (unnskyld uttrykket) om den er stygg eller sexy så lenge puppene holder seg på plass og stroppene ikke gnager. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker Triumph som engelske biler, som dameundertøy er det så usexy at en mister lysta aldeles (om man ikke er en overkåt 18-åring da)   😄

Anonymkode: fcf59...2fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Helgeline skrev:

Jeg bruker mest Bh-er fra Triumph. Har prøvd mange forskjellige merker, og de som passer best er en spesiell modell fra triumph. Den ligner ikke i det hele tatt på «skrekkeksemplet« lenger oppe i tråden. 

Hvilken modell da? Og omtrent alle modellene jeg har sett på nå dekker mer en hele puppen.. men det er klart man har forskjellig smak. Jeg liker best bukser som ikke er så høye på livet også 😉

Anonymkode: 42d59...e1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I svarte da! Vi bruker bh for å få støtte og fin byste, ikke for å være sexy så gutta skal bli kåte! 

Anonymkode: 723af...efc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I svarte da! Vi bruker bh for å få støtte og fin byste, ikke for å være sexy så gutta skal bli kåte! 

Anonymkode: 723af...efc

Åååååå, samme intensjon har jeg, men det skader ikke at både jeg og gutta er kåte 😎

Anonymkode: 42d59...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...