Gå til innhold

Dette skjer i HVER BIDIGE TRÅD!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en trådstarter lufter frustrasjon. Så er svarene alltid «du virker ikke bedre selv» og så fortsetter det i den dur. 
Jeg trodde saueflokkmentalitet var en myte, men det er jo ALLTID disse som dukker først opp. De som skal motbevise Ts, at det er ikke vits å kritisere noen eller irritere seg. Selv om folk ikke holdt avtalen, så har ikke Ts grunn til å irritere seg liksom. «Jeg hadde ikke giddet å møtt en slik person likevel».

ER folk så enkle? 

Anonymkode: 4aae3...3d0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av. Ikke stress. Støtt en førerhund. 

Anonymkode: b2059...134

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kommenterer vel det første man tenker. 

Anonymkode: 8ac3d...d03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sak har alltid to sider. 

Veldig ofte skinner det godt gjennom at motparten nok ville hatt en veldig sterk sak. Og at TS vrir alt til sin fordel for å få sympati i HI, men mellom linjene fremstår som ganske usympatisk. 

Anonymkode: 67626...c20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo ikke noe mer naturlig for folk enn å påpeke dobbeltmoral og hyklerier ... Driter du på dørmatta til naboen, så kan man jo ikke regne med å høste allverdens av sympati og forståelse når naboen tar igjen og gjør det samme lizmz... Som AB over meg skrev - "en sak har som regel to sider", og de gangene TS later som om hun/han driter jorbær m.diamant-glitter, så er det utrolig fristende å påpeke at det er lite trolig.

Det er jo selvsagt noen som kun vil "lufte", men da burde man egentlig bare skrive privat dagbok....

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Beeblebrox skrev:

Finnes jo ikke noe mer naturlig for folk enn å påpeke dobbeltmoral og hyklerier ... Driter du på dørmatta til naboen, så kan man jo ikke regne med å høste allverdens av sympati og forståelse når naboen tar igjen og gjør det samme lizmz... Som AB over meg skrev - "en sak har som regel to sider", og de gangene TS later som om hun/han driter jorbær m.diamant-glitter, så er det utrolig fristende å påpeke at det er lite trolig.

Det er jo selvsagt noen som kun vil "lufte", men da burde man egentlig bare skrive privat dagbok....

 

 

Jeg driter hoggormer, og selger dem i dyrebutikken 🙃

Anonymkode: f94aa...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det ikke alltid Ts vrir. Det er ting gjerne jeg også kunne irritert meg over. Hvis man er irritert iver noen som ikke holdt avtalen eller noe annet, så kommer bare folk «jeg hadde heller ikke giddet hvis du er like sur som du virker her» og alle sauene trykker liker pp denne fordi de ser at det er et flertall.

Anonymkode: 4aae3...3d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en trådstarter lufter frustrasjon. Så er svarene alltid «du virker ikke bedre selv» og så fortsetter det i den dur. 
Jeg trodde saueflokkmentalitet var en myte, men det er jo ALLTID disse som dukker først opp. De som skal motbevise Ts, at det er ikke vits å kritisere noen eller irritere seg. Selv om folk ikke holdt avtalen, så har ikke Ts grunn til å irritere seg liksom. «Jeg hadde ikke giddet å møtt en slik person likevel».

ER folk så enkle? 

Anonymkode: 

Høres ikke ut som du er den rette til å kritisere! For et masete innlegg. Start med deg selv først!

Anonymkode: f83f4...4e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Beeblebrox skrev:

Finnes jo ikke noe mer naturlig for folk enn å påpeke dobbeltmoral og hyklerier ... Driter du på dørmatta til naboen, så kan man jo ikke regne med å høste allverdens av sympati og forståelse når naboen tar igjen og gjør det samme lizmz... Som AB over meg skrev - "en sak har som regel to sider", og de gangene TS later som om hun/han driter jorbær m.diamant-glitter, så er det utrolig fristende å påpeke at det er lite trolig.

Det er jo selvsagt noen som kun vil "lufte", men da burde man egentlig bare skrive privat dagbok....

 

 

Er ganske teit å mene at å blinirritert for noe andre gjør, med grunn kalles å drite på dørmatta. Herregud folk er så dumme

Anonymkode: 4aae3...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter hoggormer, og selger dem i dyrebutikken 🙃

Anonymkode: f94aa...500

Hoggormer er fredet.

Anonymkode: 29c8f...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sak har alltid to sider. I noen tilfeller er det respektløst å komme for sent, i andre så var det er årsak. Man må se for seg hele scenarioet. Jeg støtter ikke TS misnøye om h*n ikke har noen grunn. Mange mangler selvinnsikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske teit å mene at å blinirritert for noe andre gjør, med grunn kalles å drite på dørmatta. Herregud folk er så dumme

Anonymkode: 4aae3...3d0

Jeg tenker at når TS virker ekstremt umoden, blottet for selvinnsikt og er en sånn person som for eksempel mener at andre mennesker er "dumme" fordi de diskuterer på et diskusjonsforum hvor det er lagt opp til diskusjon, OG henger seg opp i likes på internett.. 

 

Da er det ikke så veldig rart at folk påpeker at det kanskje er en grunn til at han hun den det ikke gadd å møte opp eller kom for sent eller innsert TS sin klagegrunn, fordi TS ikke akkurat virker spesielt oppegående selv. 

 

Som deg, for eksempel. Du virker veldig som en sånn type TS 😊

Endret av addict
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele tråden her beviser hva jeg tenker. Alle skal vise at jeg er den som tar feil. 
Og kommer med dumme sammenligninger som å «drite på naboens dørmatte». Det er ganske drøyt å faktisk drite på noens eiendom. 
Men jeg ser tråder der en trådstarter kan være irritert på ting jeg fint selv ville blitt irritert på. Folk som ikke tar hensyn, som «bare skal smake» men tar en kjempe porsjon slik at det ikke blir igjen til de som faktisk liker det osv... 

Uansett så er det Ts som er et dårlig menneske. «Du virker ikke bedre selv». «Du skal se på deg selv før du dømmer andre». 
 

Alle skriver hver sin ting om hva Ts gjør feil og klikker liker på hverandres kommentar. 

Anonymkode: 4aae3...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2020 den 15.28, AnonymBruker skrev:

Hoggormer er fredet.

Anonymkode: 29c8f...686

Ikke mine :lur:

Anonymkode: f94aa...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
På 11.7.2020 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Hvis en trådstarter lufter frustrasjon. Så er svarene alltid «du virker ikke bedre selv» og så fortsetter det i den dur. 
Jeg trodde saueflokkmentalitet var en myte, men det er jo ALLTID disse som dukker først opp. De som skal motbevise Ts, at det er ikke vits å kritisere noen eller irritere seg. Selv om folk ikke holdt avtalen, så har ikke Ts grunn til å irritere seg liksom. «Jeg hadde ikke giddet å møtt en slik person likevel».

ER folk så enkle? 

Anonymkode: 4aae3...3d0

Hva er vits med forum om man ikke skal ytre sin mening ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.7.2020 den 9.02, AnonymBruker skrev:

Høres ikke ut som du er den rette til å kritisere! For et masete innlegg. Start med deg selv først!

Anonymkode: f83f4...4e0

😂😂 DETTE MÅ JO BARE VÆRE IRONI! 

og hvis ikke, så var dette et klassisk eksempel på TS sin irritasjon. 

Jeg har lagt merke til akkurat det samme TS. Ganske provoserende egentlig. 

Anonymkode: b155f...d63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at velskrevne og kloke innlegg der det er tydelig at vedkommende har lest hovedinnlegget nøye, og forsøker så godt hun kan å faktisk svare/hjelpe TS så godt hun kan, ofte forbigås i stillhet. Mens korte, tabloide, populistiske kommentarer får massevis med likerklikk og respons. Synes det ødelegger mange tråder. Har sett flere ganger at TS er i en vanskelig situasjon og spør om råd og støtte, men blir møtt med så mange meningsløse og tabloide kommentarer at hun gir opp å søke hjelp og støtte. Opplevde dette til og med i en tråd der TS skrev at hun ble utsatt for vold av samboeren sin, men istedenfor å hjelpe henne til å komme seg vekk, ble hun møtt av en vegg av hylende, tåpelige kommentarer om hvor dum hun var og hvor lite verdt hun var. Å bli møtt på det viset når man er så langt nede, må da bare bidra til at man blir enda mer ødelagt og deprimert. Hvorfor vil folk på KG, andre så vondt? Hvorfor ikke heller la være å svare, hvis du ikke gidder å bruke tid på å skrive et lengre, velformulert innlegg? Hvis du blir så irritert over at du synes TS er dum, så kan du heller starte din egen tråd der du kan lire av deg irritasjonen din, du behøver ikke være slem mot et menneske som allerede har det vondt. 

Anonymkode: d4b17...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...