AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Vi har vært sammen i 5 år. Da jeg møtte han hadde han kort hår, fresh og nybarbert. Nå har han fått langt hår(dvs han kan flette det), skjegg, ser skikkelig sjuskete ut. Jeg føler på det at jeg ikke liker hvordan han ser ut nå, og synes det er vanskelig å tenne på han. Jeg spørte i sted om han ikke kunne klippe seg. Han sier nei, at han skal la håret gro så han kan ha en lang flette. Jeg synes det er skikkelig turn off, og tar aldri initiativ til sex lenger. 😵 Er jeg helt urimelig? Anonymkode: 2ce70...90f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Hva med å faktisk SI dette til ham? Ikke bare spørre om han kan klippe seg, men forklare hvorfor du spør? Anonymkode: 616cc...2f2 6
Cinnamondiva Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 Vel nei synes ikke du er urimelig. Kanskje du kan bare være ærlig og si til han at du ikke synes det er spesielt pent og at det er sjuskete.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å faktisk SI dette til ham? Ikke bare spørre om han kan klippe seg, men forklare hvorfor du spør? Anonymkode: 616cc...2f2 Jeg sa i sted at jeg ikke synes det er pent, at jeg liker det sånn han hadde det før. Han svarte bare at han liker det sånn... Anonymkode: 2ce70...90f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #5 Skrevet 11. juli 2020 2 minutter siden, Cinnamondiva skrev: Vel nei synes ikke du er urimelig. Kanskje du kan bare være ærlig og si til han at du ikke synes det er spesielt pent og at det er sjuskete. Sa i sted at jeg ikke synes det er pent, at det ser sjuskete ut. Han brydde seg ikke. Anonymkode: 2ce70...90f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #6 Skrevet 11. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Sa i sted at jeg ikke synes det er pent, at det ser sjuskete ut. Han brydde seg ikke. Anonymkode: 2ce70...90f Kanskje han prøver å få deg til å avslutte forholdet. Og kanskje du skal gjøre det. Anonymkode: 24b56...eff 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #7 Skrevet 11. juli 2020 Gi mannen en kjole og si du foretrekker velstelte, rene og pene jenter. Anonymkode: e0887...56a 5
Gjest Lama_Drama Skrevet 11. juli 2020 #8 Skrevet 11. juli 2020 Du må velge da, mannen eller ikke. Han liker seg som han er, da er det opp til deg om han er bra nok eller ikke.
norw Skrevet 11. juli 2020 #9 Skrevet 11. juli 2020 Tydeligvis mange som ikke helt skjønner at større endringer er noe man må snakke om først, høre om det er ok å endre stil osv. 1
Jessic_a Skrevet 11. juli 2020 #10 Skrevet 11. juli 2020 Kjenner ei som klipper seg kort ofte fordi mannen hater det og spør ikke om sex når hun nærmest er glattbarbert på hodet. Feigt, men det er effektivt. Kunne aldri fortsatt et forhold med noen som ikke ønsket å se bra ut for meg
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #11 Skrevet 11. juli 2020 Er virkelig utseendet/ stilen til partneren så fryktelig viktig? Jeg har aldri lagt meg opp i påkledningen og frisyrene til mine menn, og ville bare ledd hvis noen av dem mente jeg f.eks skulle spare til langt hår, eller ba meg om å kle meg annerledes 😁 Anonymkode: 620ee...67a 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #12 Skrevet 11. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er virkelig utseendet/ stilen til partneren så fryktelig viktig? Jeg har aldri lagt meg opp i påkledningen og frisyrene til mine menn, og ville bare ledd hvis noen av dem mente jeg f.eks skulle spare til langt hår, eller ba meg om å kle meg annerledes 😁 Anonymkode: 620ee...67a Jeg trodde ikke det nei, helt til jeg så hvor mye man kan forandre seg med skjegg, langt hår, litt ølmage. Ja, det tenner meg rett og slett ikke. Anonymkode: 2ce70...90f 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #13 Skrevet 11. juli 2020 Da ville jeg sagt rett ut at jeg elsker han (hvis det stemmer da), men at den fysiske tiltrekningen har blitt redusert som følge av at stilen er totalt forandret. Han må derfor finne seg i at det blir mindre sex når han ser ut som han gjør. Anonymkode: 511e1...469 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #14 Skrevet 11. juli 2020 Da dumper du han. Mange kvinner liker menn med langt hår, så kan han heller finne seg noen andre. Anonymkode: b21ee...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #15 Skrevet 11. juli 2020 Åh.. Sånn dreiv eksen min på etterhvert også. Erfaringsmessig sett tyder det dessverre på at han er lei av forholdet og ser etter damer som liker menn med hans nye stil. Eksen min var utro med en mc-chick som eeeelsket det lange fettete, pistrete håret hans. De lever et Harry men sikkert lykkelig skinnvest mc-liv sammen nå 😂😂 De fortjener hverandre 👌 Anonymkode: 7f8ef...3b9 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #16 Skrevet 11. juli 2020 Hadde en mann jeg også som ville jeg skulle gå i t-shirt, dongribukse og joggesko. Og prøve analsex. Var ikke intressert i noe av dette. Ser hans nåværende sjuskete kjæreste går i t-shirt, dongribukse og joggesko i dag. Ler for meg selv å tenker meg til resten. Anonymkode: e35ec...783 2
norw Skrevet 11. juli 2020 #17 Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, Firebarnsmor86 skrev: Kjenner ei som klipper seg kort ofte fordi mannen hater det og spør ikke om sex når hun nærmest er glattbarbert på hodet. Feigt, men det er effektivt. Kunne aldri fortsatt et forhold med noen som ikke ønsket å se bra ut for meg Hvis dette er sant... 🤦♂️
Jessic_a Skrevet 11. juli 2020 #18 Skrevet 11. juli 2020 28 minutter siden, norw skrev: Hvis dette er sant... 🤦♂️ Skulle ønske det ikke var det. Hun skrøt av det på en jentekveld.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #19 Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde en mann jeg også som ville jeg skulle gå i t-shirt, dongribukse og joggesko. Og prøve analsex. Var ikke intressert i noe av dette. Ser hans nåværende sjuskete kjæreste går i t-shirt, dongribukse og joggesko i dag. Ler for meg selv å tenker meg til resten. Anonymkode: e35ec...783 Små deler, anale gleder. Anonymkode: e0887...56a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #20 Skrevet 12. juli 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Hadde en mann jeg også som ville jeg skulle gå i t-shirt, dongribukse og joggesko. Og prøve analsex. Var ikke intressert i noe av dette. Ser hans nåværende sjuskete kjæreste går i t-shirt, dongribukse og joggesko i dag. Ler for meg selv å tenker meg til resten. Anonymkode: e35ec...783 Man behøver ikke å være sjuskete selv om man går i de klærne du nevner. Men rumpesex...da snakker vi sjuskete og uhygienisk. Der er jeg enig Anonymkode: 64a85...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå