Gå til innhold

Vanskelig med å tenne på mannen fordi han ikke klipper seg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan true med å klippe deg korthåret. Det fikk i alle fall typen til å barbere seg oftere.

Anonymkode: 5d8de...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa i sted at jeg ikke synes det er pent, at det ser sjuskete ut. Han brydde seg ikke. 

Anonymkode: 2ce70...90f

Vel, kanskje du blir vant med det etterhvert. Eller bare si til han at det blir mindre sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører han ikke hva du sier TS? 

Det kan faktisk være enden på visa i deres forhold. Altså når den andre parten bare bryr seg om sitt eget behov og ikke ønsker engang å lytte og komme med gode forslag. Hvis det er så viktig for han med den nye stilen, så kan han vel i det minste forklare deg hva som er viktig med det? Eller?

Anonymkode: ac3c2...111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en mann jeg også som ville jeg skulle gå i t-shirt, dongribukse og joggesko. Og prøve analsex. Var ikke intressert i noe av dette. Ser hans nåværende sjuskete kjæreste går i t-shirt, dongribukse og joggesko i dag. Ler for meg selv å tenker meg til resten.

Anonymkode: e35ec...783

T-skjorte og dongeri signaliserer preferanse for analsex? Da er analsex mer vanlig enn jeg var klar over!

(Rask introspeksjon bekrefter at det stemmer for min del.😁)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i 5 år. 

Jeg føler på det at jeg ikke liker hvordan han ser ut nå, og synes det er vanskelig å tenne på han. Jeg spørte i sted om han ikke kunne klippe seg. Han sier nei, at han skal la håret gro så han kan ha en lang flette. Jeg synes det er skikkelig turn off, og tar aldri initiativ til sex lenger. 

 

😵 Er jeg helt urimelig? 

Anonymkode: 2ce70...90f

Tenner du ikke på personligheten hans? Dersom han hadde kort hår, fresh og nybarbert. Hva tenner du på når det gjelder utstråling og personlighet rent sånn seksuelt?

 

Anonymkode: 4f0ac...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en egoistisk tulling, oppfører seg som en liten sta drittunge. Finn deg noe bedre som i det minste tenner deg.

Anonymkode: 72269...8f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes jo de fleste menn har for kort hår jeg da, så jeg er sikkert unntaket. Men om han har langt pistrete svartmetallhår, så skjønner jeg at det er turn off. Men liker ikke for mye skjegg. 

Anonymkode: 33163...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at vi menn flest nok gjør oss tanker om at damer som ivaretar seg selv og, er bedre til å ivareta forholdet vi har med dem. At menn lar seg skli ut, som en boms, øker ikke attraktiviteten vår hos de fleste kvinner. Hvis du forplikter deg med en person, som en hun kan psykologisk speile seg med, en person med like preferanser, lik sosial status, lik mental status presens, lik attraktivitet osv, en som ligner hennes OCEAN profil, en match.

Å se forfallet er noe som skaper uro. Når den andre uttrykker at den ikke bryr seg, at en ikke er villig til å lytte, at en gir faen. Da er det forskjellen blir for stor. Grunnlaget for relasjonen er så svekket at det blir sykeliggjørende. Den negative spiralen tar fart, all persepsjon og handling blir skadelig. Da er tiden inne. Gå.

Anonymkode: e0887...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...