Gå til innhold

Nettdating - anbefalinger?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har vært på match.com i flere omganger tidligere. Jeg har vært singel i mange å så... 

Tenkte nå å lage en profil igjen, så var spørsmålet da om jeg skal velge match.com igjen, eller om jeg skal finne en annen. Kanskje sukker.no eller... dere som har vært på match.no, men også andre nettdating-websites, hva anbefaler dere?

Jeg er 52 år om det har noe å si :) 

Anonymkode: 6b1c3...0a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best badoo og er 52... har aldri blitt kjent med noen på møteplassen, tinder, sukker, happn ..,match. Com har jeg ikke prøvd. 
Vet de fleste ikke tar badoo seriøst men det har vært eneste appen jeg har fått til å treffe folk. Jeg vet ikke om jeg ser etter kjæreste lengre. Dvs dukker d opp en.. fint.. men klarer meg lenge med godt vennskap med litt fordeler. Venner får man for livet hvis man er heldig. Akkurat nå er livet så travelt så har ikke tid til å orke å bli kjent med noen nye. Ihvertfall ikke hvis d er mye vingling frem og tilbake på det og møtes. D er jeg lei, 

Lykke til masse❤️
Fortell gjerne hvordan det går. Jeg er spent på dine vegne

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært innom det meste. Liker ikke møteplassen og match. Sukker er ok. Men man ser jo de samme folka om igjen etter mange år både her og der.. Men sukker er vel det jeg regner som mest seriøst av disse nettsidene. Ellers er jo Tinder en ok greie, det er ikke bare sexmas lenger, mange der som vil ha noe seriøst og ordentlig. Badoo er jeg også på, og det er jo mange som vil ha kontakt, men ikke alt er like interesant da ;) Men sjansen for å finne noen å få kontakt med er stor der inne.

Lykke til i jakten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...