AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #41 Del Skrevet 11. juli 2020 10 timer siden, Million skrev: Både jeg og sønnen min slenger håndkleet vårt i skittentøyskurven etter én gangs bruk. Jeg liker ikke tanken på å tørke meg og min rene kropp med et håndkle jeg tidligere har tørket meg i ræva og skrittet med, eller mellom tærne. Ren kropp skal ha helt rent håndkle å tørke seg med, ikke et halvmøkkete eller møkkete et. Folk får gjøre hva de vil, men jeg kommer aldri til å endre denne praksisen som jeg alltid har hatt. Bra for deg. Hilsen miljøet Anonymkode: 43cca...957 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #42 Del Skrevet 12. juli 2020 Står på et håndkle etter dusjen, tørker meg ikke i ræva eller skrittet. Bruker et håndkle 2-3 ganger. Kunne nok brukt det flere ganger uten at det ble uhygenisk. Lufttørker en del mens jeg pusser tennene etter en dusj. Må jobbe mest for å tørke håret. Anonymkode: 9bd11...001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #43 Del Skrevet 12. juli 2020 Badehandduken bytter jeg alt fra en til tre ganger i uken. Det kommer an på om jeg har mensen eller ei.. Den lille handduken til håret bytter jeg en til to ganger i uken. Anonymkode: 4edea...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #44 Del Skrevet 12. juli 2020 Skifter badehåndduk en gang i uken ca. Tørker meg ikke i rumpa med den 😊 Anonymkode: 0ef3a...4f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. juli 2020 #45 Del Skrevet 12. juli 2020 Så lenge de bare er i bruk hjemme bytter jeg en gang i uka. Er det håndklær som har vært med på trening eller i svømmehall så vaskes de etter en gangs bruk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #46 Del Skrevet 12. juli 2020 Det er ikke miljøvennlig å vaske håndklær så ofte som enkelte her gjør. Spesielt ikke når de samme folka både vasker OG tromler tøyet. Dersom man ikke er ren i underlivet og i røven når man har dusjet så er noe galt med hvordan man vasker seg. Dersom man synes at et håndkle er besudlet etter én vask, har disse menneskene ikke oralsex? Hvordan kan man logisk forsvare å ha oralsex etter en dusj, men ikke bruke et håndkle flere ganger fordi man har tørket seg i underlivet med det og det derfor er skittent? For miljøets del hadde jeg sterkt vurdert å tørke tærne på baderomsgulvet mens jeg pusset tennene om morgenen enn å tørke med håndkledet og måtte vaske det etterpå... Så må vi huske på at vi lever i hysteriets tid. Det gjør virkelig ikke noe å bli utsatt for bakterier. Faktisk er det ganske sunt i små mengder. Har aldri hørt om at noen blir syke av å bruke samme håndkle flere ganger. Anonymkode: 512a8...091 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #47 Del Skrevet 12. juli 2020 Håndduker byttes ca en gang i uka. Jeg dusjer ca annenhver dag pluss etter trening, jeg trener noen ganger i uka. Jeg bruker håndduken først til håret før jeg tørker kroppen med det. Brukte håndduker legges på badekarkanten og brukes til "buffer" for å unngå vann ut over hele gulvet mens jeg dusjer og til å tørke opp vannsøl som ligger igjen etter jeg har brukt nal på gulvet og inne i dusjen. Anonymkode: a4c3f...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #48 Del Skrevet 12. juli 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: *henter popkornet for å følge denne tråden om hygiene* Anonymkode: 00fb9...3cf Veldig godt med Butter krydder på Anonymkode: 9cf20...9ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #49 Del Skrevet 12. juli 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker våtserviett hver gang jeg har vært på do. Og jeg bytter undertøy to ganger om dagen, tre om jeg trener. Når vi først er inne på hva som er rent, og hva som er ekkelt. Men etter en dusj er jeg helt ren, i motsetning til etter et toalettbesøk, så et handkle kan brukes flere ganger. Anonymkode: 3ab2b...347 Wtf. Jeg bytter truse når jeg har dusjet. Altså, om kvelden litt før sengetid. Da er skrittet rent og alt mulig, så tar jeg på samme trusa dagen etter. Med mindre det kom masse utflod, men det gjør det sjeldent Anonymkode: 9cf20...9ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #50 Del Skrevet 12. juli 2020 22 timer siden, Million skrev: Både jeg og sønnen min slenger håndkleet vårt i skittentøyskurven etter én gangs bruk. Jeg liker ikke tanken på å tørke meg og min rene kropp med et håndkle jeg tidligere har tørket meg i ræva og skrittet med, eller mellom tærne. Ren kropp skal ha helt rent håndkle å tørke seg med, ikke et halvmøkkete eller møkkete et. Folk får gjøre hva de vil, men jeg kommer aldri til å endre denne praksisen som jeg alltid har hatt. Såpass skitten i skrittet etter en dusj at håndkleet er skittent etter 1 bruk altså? Anonymkode: 9cf20...9ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 12. juli 2020 #51 Del Skrevet 12. juli 2020 En ukes tid kanskje? Slenger det oppi når jeg setter på en vask, og det skjer typisk en gang i uka. Håndklær brukes uansett stort sett etter en dusj, så er grenser for hvor skitne de blir av normal bruk. Hvis du føler du må vaske det etter én tørk, har du noe alvorlig utrivelig kroppsguffe du kanskje burde ta opp med fastlegen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. juli 2020 #52 Del Skrevet 12. juli 2020 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såpass skitten i skrittet etter en dusj at håndkleet er skittent etter 1 bruk altså? Anonymkode: 9cf20...9ba Du blir ikke helt ren for bakterier på et sånt sted. Og det er nok bare tanken på at jeg har tørket meg bak (selv om baken er nyvasket).... jeg står ikke og gnir det samme håndkleet i trynet mitt neste gang da. Masse døde hudceller er det nok fullt av også. Ganske pussig at folk henger seg opp i oss som IKKE bruker håndkleet om og om igjen. Hva er grunnen til det? Vi må vel få lov å bruke et helt rent håndkle hver gang om vi vil det. Heldigvis er det ingen som har noe med det. De som vil, kan gni et gammelt håndkle om igjen på kroppen om de vil det. Jeg holder på mitt og bruker nye, rene håndklær hver gang. Endret 12. juli 2020 av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #53 Del Skrevet 12. juli 2020 Bytter håndkle annenhver uke til en gang i uken tror jeg. Dusjer håret en gang i uken og kroppen annenhver dag, eller etter trening. Jeg er sjelden syk da. 😊 Anonymkode: 11412...2a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #54 Del Skrevet 12. juli 2020 23 timer siden, Million skrev: Både jeg og sønnen min slenger håndkleet vårt i skittentøyskurven etter én gangs bruk. Jeg liker ikke tanken på å tørke meg og min rene kropp med et håndkle jeg tidligere har tørket meg i ræva og skrittet med, eller mellom tærne. Ren kropp skal ha helt rent håndkle å tørke seg med, ikke et halvmøkkete eller møkkete et. Folk får gjøre hva de vil, men jeg kommer aldri til å endre denne praksisen som jeg alltid har hatt. Syns også dette er ekkelt. Derfor har jeg mange håndklær, så jeg Jan skifte oftere. Tenk så ekkelt å tørke ansiktet, og vite at du har hatt det i røva/skrittet etter forrige dusj. Æsj. Anonymkode: 7cac9...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #55 Del Skrevet 12. juli 2020 Tar det i skittentøyskurven etter å ha vasket håret. Vasker håret cirka hver tredje-fjerde dag. Dagene i mellom når det bare er kroppen som vaskes, så bruker jeg det igjen. Anonymkode: 2f79c...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #56 Del Skrevet 12. juli 2020 12 minutter siden, Million skrev: Du blir ikke helt ren for bakterier på et sånt sted. Og det er nok bare tanken på at jeg har tørket meg bak (selv om baken er nyvasket).... jeg står ikke og gnir det samme håndkleet i trynet mitt neste gang da. Masse døde hudceller er det nok fullt av også. Ganske pussig at folk henger seg opp i oss som IKKE bruker håndkleet om og om igjen. Hva er grunnen til det? Vi må vel få lov å bruke et helt rent håndkle hver gang om vi vil det. Heldigvis er det ingen som har noe med det. De som vil, kan gni et gammelt håndkle om igjen på kroppen om de vil det. Jeg holder på mitt og bruker nye, rene håndklær hver gang. Bytter du alt sengetøy hver dag også da? Anonymkode: 1b908...bd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. juli 2020 #57 Del Skrevet 12. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bytter du alt sengetøy hver dag også da? Anonymkode: 1b908...bd3 Nei, men jeg sover med klær på, som jeg bytter hver dag. Pysjbukse, ren t-shirt daglig. Så jeg ligger ikke å gnukker kropp og hud ned i laken og sengetøy hver dag. Håndklær som man frotterer seg med etter dusj, gnir av masse døde hudceller fra kroppen hver gang de blir brukt. Et brukt håndkle er full av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #58 Del Skrevet 12. juli 2020 Ca en gang i uka. Lar også private deler lufttørke. Anonymkode: b7560...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #59 Del Skrevet 12. juli 2020 1 minutt siden, Million skrev: Nei, men jeg sover med klær på, som jeg bytter hver dag. Pysjbukse, ren t-shirt daglig. Så jeg ligger ikke å gnukker kropp og hud ned i laken og sengetøy hver dag. Håndklær som man frotterer seg med etter dusj, gnir av masse døde hudceller fra kroppen hver gang de blir brukt. Et brukt håndkle er full av det. Det er masse hudceller som svever rundt i luften også. Anonymkode: 1b908...bd3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #60 Del Skrevet 12. juli 2020 Vi vasker badet én gang i uka, og bytter håndklær samtidig. Man er jo ren hver gang man tørker seg med håndkleet, så jeg skjønner ikke vitsen med å bytte oftere. Vi har da hvert vårt håndkle. Håndhåndklær byttes før og etter vi har hatt gjester. Anonymkode: 296be...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå