AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Mye positivt kanske? Men jeg har hatt diagnose depresjon. Kveldene var det jeg likte best, derfor sov jeg til sånn 13 fordi jeg syntes dagene var for lange. Kveldene var liksom da jeg likte meg Nå er det omvendt. Dagene går for fort og jeg står opp 8-10 fordi jeg vil ha dagen. Kveldene er rett og slet kjedelige. Slutt på arbeidsdagen og bare senga å se frem til. Liker heller ikke helga lenger. Kortere arbeidsdager og søndag er det jo ikke noe..... Anonymkode: c72b6...f1b
Gjest theTitanic Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Hva du har hatt skal du glemme. Det som teller er her og nå. Liker du arbeid og ikke fritid så jobb mer eller engasjer deg i andre ting. De fleste er sånn: enten lever de for jobben ellers så lever de for hobbyen eller sofaen. Sjelden er den som trives like godt med alt.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye positivt kanskje? Men jeg har hatt diagnose depresjon. Kveldene var det jeg likte best, derfor sov jeg til sånn 13 fordi jeg syntes dagene var for lange. Kveldene var liksom da jeg likte meg Nå er det omvendt. Dagene går for fort og jeg står opp 8-10 fordi jeg vil ha dagen. Kveldene er rett og slet kjedelige. Slutt på arbeidsdagen og bare senga å se frem til. Liker heller ikke helga lenger. Kortere arbeidsdager og søndag er det jo ikke noe..... Anonymkode: c72b6...f1b Du har kun gjort om på rutinene og det er ikke forandre deg. Anonymkode: 066a0...d70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå