Gå til innhold

Stor størrelse damesko


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor er det mulig å få tak i høyhælte støvletter i str 46? Har leitet,men finner kun sånne slutty sko inne på erotiske sider.

Anonymkode: 0fc20...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv ebay. Men to merker som har fine store damesko er Gabor og Hot Tomato.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2020 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Hvor er det mulig å få tak i høyhælte støvletter i str 46? Har leitet,men finner kun sånne slutty sko inne på erotiske sider.

Anonymkode: 0fc20...3db

 Mener Lillefrekke har et godt utvalg men, de er rimelig dyre. De har støvletter i den str egnet til hverdags bruk. Ellers ble det nevnt Gabor. Anna Field har høyhælte damesko i store str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

 

Hvorfor poste denne? 

Anonymkode: 136da...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
3 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

 

??? Det finnes kvinner med store føtter altså. Eg har str 43 i sko og sliter med å finne sko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Trude4 skrev:

??? Det finnes kvinner med store føtter altså. Eg har str 43 i sko og sliter med å finne sko. 

Damesko i str 45 med høye hæler ( pumps ) skal ikke være noe problem å finne.Kansje ikke den type sko du bruker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i nærheten av Oslo finnes det en butikk som heter storesko AS, min venninne på 1,85 handler endel der😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er en mann som liker å kle meg om til dame. Men har tenkt tanken om at det er kjipt for damer som trenger store sko. Det er mye «strippesko» i store størrelser og lite pene sko som er mainstream. De fleste damer vil nok ha pene og behagelige sko. Jeg føler med dere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
7 minutter siden, Høyeheler skrev:

Damesko i str 45 med høye hæler ( pumps ) skal ikke være noe problem å finne.Kansje ikke den type sko du bruker.

Veldig lite sko som eg synes er fine og behagelig på samme tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
3 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Vel, jeg er en mann som liker å kle meg om til dame. Men har tenkt tanken om at det er kjipt for damer som trenger store sko. Det er mye «strippesko» i store størrelser og lite pene sko som er mainstream. De fleste damer vil nok ha pene og behagelige sko. Jeg føler med dere. 

Det er helt sant. Eg finner lite variasjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pautina skrev:

Er du i nærheten av Oslo finnes det en butikk som heter storesko AS, min venninne på 1,85 handler endel der😊

Har god erfaring med Zalando er selv 187cm. Der finner  du Gabor, Høgl osv. Hun har nok sikkert vært innom der . Og en ting til høye damer i høye hæler er uimotståelige. Denne venninen  din er jo rene drømmen. Hadde vært noe det. Det er bare godt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Trude4 skrev:

Det er helt sant. Eg finner lite variasjon 

Sant nok. Mye likt selv om det er et annet merke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Trude4 skrev:

Det er helt sant. Eg finner lite variasjon 

Men hvor handler du sko? Jeg har kjøpt mye bom sko.. kan jeg sende mld?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trude4 skrev:

??? Det finnes kvinner med store føtter altså. Eg har str 43 i sko og sliter med å finne sko. 

Jeg vet

Har bare 40 selv men min kjære mor hadde 42G-43G og elsket å gå i høye heler. Siden hun ikke var komfortabel med å oppsøke visse butikker så har jeg handlet endel til henne i sex/drag butikker for å finne pene sko med høye heler. (Dette startet jeg med på 80 tallet hvor utvalget for kvinner med str over 39 stort sett var enten å bruke herre sko/flate sko)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Høyeheler skrev:

Har god erfaring med Zalando er selv 187cm. Der finner  du Gabor, Høgl osv. Hun har nok sikkert vært innom der . Og en ting til høye damer i høye hæler er uimotståelige. Denne venninen  din er jo rene drømmen. Hadde vært noe det. Det er bare godt ment.

Hun er slank og usedvanlig vakker så slår skam på myten om at menn ikke vil ha høye kvinner ja😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...