Gå til innhold

Erfaringer Hjellegjerde sofa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi ser på en Hjellegjerde Villa til stuen. Det er en, etter vår mening, svært dyr sofa, så vi er litt usikre på om vi skal gå for den. Er det noen her som har erfaring med produsenten (Litauen/Thailand) og kanskje til og med modellen?

Anonymkode: 28631...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Hjellegjerde Edge og er ikke fornøyd. Har allerede måtte bytte hele sofaen, da setene klapper sammen (ingen spesielt tunge mennesker og vanlig bruk) fjærene detter ned under.. Nå har fristen for å klage gått ut, så sparer til ny🙈 Kan jo hende Villa er bedre da, det vet jeg ikke

Anonymkode: 4dddb...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, dette hørtes ikke bra ut. Hvor kjøpte dere sofaen? Er det ikke garanti/reklamasjonsrett i fem år? Vi sendte inn en bestilling verdt 23000 kr i dag.

Anonymkode: 28631...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 11.7.2020 den 17.08):

Å nei, dette hørtes ikke bra ut. Hvor kjøpte dere sofaen? Er det ikke garanti/reklamasjonsrett i fem år? Vi sendte inn en bestilling verdt 23000 kr i dag.

Anonymkode: 28631...661

Hei! Hvordan har det gått med Villa sofaen? Er dere fornøyd etter halvannet års bruk? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imogen84 skrev (2 timer siden):

Hei! Hvordan har det gått med Villa sofaen? Er dere fornøyd etter halvannet års bruk? 

 

Det er en vakker sofa som har holdt seg godt. Delene er montert i hverandre, men trenger jevnlige dytt for at glipen i "L"-en ikke blir for stor. Putene er fine og formfaste, og veldig tette slik at smårusk ligger utenpå (istdf. å bli absorbert). Men, dessverre, så er den ikke spesielt god å sitte i over tid. Til og med bestemor sklir alle veier etter noen minutter. Sitting og ligging hjelpes vesentlig med puter i ryggen og bak hodet.

Tl;dr - estetisk knallbra, kvalitat bra, ergonomisk litt skuffende

Anonymkode: 28631...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2020 den 15.34):

Vi har Hjellegjerde Edge og er ikke fornøyd. Har allerede måtte bytte hele sofaen, da setene klapper sammen (ingen spesielt tunge mennesker og vanlig bruk) fjærene detter ned under.. Nå har fristen for å klage gått ut, så sparer til ny🙈 Kan jo hende Villa er bedre da, det vet jeg ikke

Anonymkode: 4dddb...1af

Lenge siden du skrev dette, men siden tråden uansett har blitt dratt opp igjen:

Jeg har også Edge og den er (nesten!) like fin som den var da jeg kjøpte den for fem år siden. God å sitte i, god å ligge i, god plass, og jeg liker hvordan den ser ut. 

Anonymkode: 1156e...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.7.2020 den 15.34):

Vi har Hjellegjerde Edge og er ikke fornøyd. Har allerede måtte bytte hele sofaen, da setene klapper sammen (ingen spesielt tunge mennesker og vanlig bruk) fjærene detter ned under.. Nå har fristen for å klage gått ut, så sparer til ny🙈 Kan jo hende Villa er bedre da, det vet jeg ikke

Anonymkode: 4dddb...1af

Samme erfaring med Edge. 

Anonymkode: 795aa...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...