Gå til innhold

Glucomannan / konjac root


aquaelia

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med glucomannan? Lurer veldig på om det faktisk fungerer mot overvekt og overspising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd og fant ut at det er bortkastede penger. Du skal drikke ganske mye vann etter at du har tatt en kapsel, men du får jo samme effekt av å bare drikke vannet er min erfaring - altså mindre plass til mat. Drikk et stort glass vann før du spiser og kutt ned på kaloriinntaket. Det finnes grønnsaker du kan spise omtrent ubegrenset av uten at det blir mange kalorier tilsammen hvis du må spise mye. 

Anonymkode: 70126...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Henter frem denne tråden fordi jeg opplevde noe som jeg ikke finner noe informasjon om 🤔

Jeg trudde jeg utviklet diabetes de 5 dagene jeg prøvde dette. Jeg var så sulten. Hele tiden, døgnet rundt. Kunne spise helt normalt men fortsatt like sulten etterpå.

Sultfølelsen var som tortur. Jeg fløy også på do og tisset fem ganger i timen. Intens tissetrang og press i blære. I 5 dager. Aldri opplevd noe lignende.

Så tok to dager pause og blei som normal igjen. Prøvde meg igjen tredje dagen og akkurat det samme skjedde 🙄

Jeg har Googlet og spurt produsenten, men de hadde ingen er erfaring. Ikke har jeg noen allergier heller. Syns dette var så rart. 

Noen andre som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: 24c65...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...