Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpr med solkremer fra dermalogica, men de blir kanskje litt dyre i lengden. Hvilke solkremer anbefaler dere? Bør være min. faktor 15 og vannfast.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker Piz Buin, men må innrømme at det er på grunn av lukta, som vekker ferieminner til live. De er veldig sterkt parfymerte.

Ellers synes jeg Eucerin som fås på apoteket har gode solkremer som ikke klisser, og som heller ikke erter på seg soleksemet mitt. Til ansiktet vurderer jeg å prøve enten Vichy eller Avene.

Skrevet
Jeg liker Piz Buin, men må innrømme at det er på grunn av lukta, som vekker ferieminner til live. De er veldig sterkt parfymerte.

Ellers synes jeg Eucerin som fås på apoteket har gode solkremer som ikke klisser, og som heller ikke erter på seg soleksemet mitt. Til ansiktet vurderer jeg å prøve enten Vichy eller Avene.

jeg har prøvd avene(faktor 20 i sprayflaske), og synes den var utrolig tykk i konsistensen, og nesten ikke til å smøre ut.

til trådstarter: har du kjøpt fra strawberrynet eller hos hudpleier? på sn koster den nemlig ca 170 kroner, og da slipper du jo toll.

selv om 170 kroner for en solkrem selvsagt er litt dyrt uansett...

Gjest Gjesta
Skrevet

jeg har prøvd avene(faktor 20 i sprayflaske), og synes den var utrolig tykk i konsistensen, og nesten ikke til å smøre ut.

Takk for advarselen! Da holder jeg meg langt unna, for jeg hater ekle, tykke konsistenser. Det er derfor sprayen fra Eucerin med faktor 20 er så genial:)

Skrevet

Jeg elsker Clarins sine solkremer. De lukter godt og holder lenge!

Skrevet

Takk for advarselen! Da holder jeg meg langt unna, for jeg hater ekle, tykke konsistenser. Det er derfor sprayen fra Eucerin med faktor 20 er så genial:)

og jeg takker for ditt eucerin-tips :) skal prøves ut snart!

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg synes også Eucerin er bra, og Coppertone er bra den også - fordi de er uten parfyme. Parfyme i solkrem er for meg det samme som å be om soleksem med en gang jeg setter foten utfor døra :-? Og der er Piz Buin en av verstingene!

Prøvde Cosmica en gang, men den var veldig tykk og ekkel, den gangen i alle fall. Ellers vet jeg at Cliniderm er uten parfyme.

Skrevet

På jobben min diskuterte vi solkremer i dag, og da ble jeg fortalt at Nivea faktor 12 var best i test. Har ikke prøvd den selv.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Vichy sin for ansikt/bryst med faktor 20 (jeg bruker den på hele kroppen). Den er nokså sterkt parfymert, men lukter godt :)

Skrevet

Synes Nivea sine funker helt supert. De er billige, og beskytter bra mot solen =)

Skrevet

Takk for gode råd! :)

Gjest Gjesta
Skrevet
På jobben min diskuterte vi solkremer i dag, og da ble jeg fortalt at Nivea faktor 12 var best i test. Har ikke prøvd den selv.

Den bruker jeg, og er veldig fornøyd med den :)

Skrevet

På kroppen går jeg faktisk for tuben... :oops: Hater sand i solkremen og derfor liker jeg biotherm-solkrem eller L`oreal fordi de har sånn spesiell vri-patent.

Gjest Gjesta
Skrevet

Oioioi. Du har visst anbefalinger for ethvert tilfelle, du :ironi:

Hvis produktene var så bra, hadde du ikke trengt å spamme forumet med dem, for bra produkter selger seg selv. UTEN SNIKREKLAME.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte spray fra Vichy med SPF20 i dag, håper den er god, eller i hvertfall ikke klissete og ekkel.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg kjøpte spray fra Vichy med SPF20 i dag' date=' håper den er god, eller i hvertfall ikke klissete og ekkel.[/quote']

Si i fra hvordan den er. Vurderte den selv, men kjøpte tuben i stedet for.

Skrevet

Cosmica har skiftet formulering, dvs at de har forbedret den og gjort den mere tyntflytende og enklere å smøre ut. (bare som en kommentar til Cosmica)

Har brukt både Vichy, Avene og Cliniderm. Fornøyd med alle tre.

Murf

Skrevet
Synes Nivea sine funker helt supert. De er billige, og beskytter bra mot solen =)

Jeg er enig! :) Også synes jeg Nivea-solkrem lukter ferie! :lol:

Skrevet

Jeg bruker nivea sin faktor 25, den for barn. Den var best i test i F&B, og det er greit at hele familien kan bruke den samme kremen. Synes den er kjempegod jeg :) Eucerin kom dårlig ut i denne testen forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...