Gå til innhold

Tror dere mange reiser utenlands nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror mange allerede har booket en Norgesferie, og det var vel planen fra myndighetenes side - å slippe opp såpass sent at de fleste har lagt planer allerede, og bruker pengene sine i Norge.

Jeg tror nok det er en del av dem som allerede har bestilt turer utenlands de ikke får pengene igjen for, som vil reise dersom det er åpnet for ferielandet deres. 

Anonymkode: 1a1cb...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det kanskje blir mange billige turer som kan friste mange. Reiselivsnæringen kommer jo til å ville selge selvsagt.

Anonymkode: 539b4...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på bilferie i Norge litt senere i juli. Men driver og planlegger interrailtur i slutten av september. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke igjen pengene hvis jeg ikke reiser, så da må jeg reise for å ikke tape de. 
Skulle helst sett at de frarådet reiser litt til, for tror ikke det blir så artig som planlagt når det er resteiksjoner og at man ikke minst får så mye kritikk og har fordi man bestilte en tur i januar og nå nærmest blir tvunget til å reise. Hvis regjeringen virkelig anbefalte folk å bli hjemme burde de ordnet det på en måte slik at folk kunne slippe å reise og få igjen på forsikringen. Skulle mye heller brukt pengene her i Norge nå i disse tider.

Anonymkode: 68637...9ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke igjen pengene hvis jeg ikke reiser, så da må jeg reise for å ikke tape de. 
Skulle helst sett at de frarådet reiser litt til, for tror ikke det blir så artig som planlagt når det er resteiksjoner og at man ikke minst får så mye kritikk og har fordi man bestilte en tur i januar og nå nærmest blir tvunget til å reise. Hvis regjeringen virkelig anbefalte folk å bli hjemme burde de ordnet det på en måte slik at folk kunne slippe å reise og få igjen på forsikringen. Skulle mye heller brukt pengene her i Norge nå i disse tider.

Anonymkode: 68637...9ff

Ja, helt enig. Du får liksom lov å reise, men egentlig så fraråder de det. Burde absolutt fått tilbake penger de som egentlig ikke vil reise.

Anonymkode: 539b4...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en leilighet i Brussel jeg må flytte ut fra innen 1. september, så må ned dit i august for å pakke ned eiendelene mine.

Er ikke så bekymret. Var i Oslo sentrum i går, og syntes ikke at det er noe som minner om corona lengre der, for å si det sånn..

Anonymkode: d09c9...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall reise så snart jeg får sjansen... Men det blir ikke før November-Desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser i slutten av juli. Vi hadde billetter som vi uansett ikke får igjen, og nå har de åpnet opp.

Vi åpner jo faktisk begge veier, så det er ikke noe tryggere å sitte i Oslo blant internasjonale turister.

Anonymkode: 1a1cb...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...