Gå til innhold

Bilbur til hund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvilke bilbur til hund har dere? Er dere fornøyde og hva slags bil har dere?

Anonymkode: 5317c...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har Herculesbur. Det er ca ti år gammelt og like fint. Skrangler heller ikke. Har stasjonsvogn og medium hund

Anonymkode: 95a30...2b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Har Herculesbur. Det er ca ti år gammelt og like fint. Skrangler heller ikke. Har stasjonsvogn og medium hund

Anonymkode: 95a30...2b0

Hvilket bur og hvilken bilmodell har du?

Anonymkode: 5317c...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hercules her også. Skikkelig hundebur, ikke sånt skrangle- knirkebur som lager hakkemat av hunden din i en evt kollisjon.

Anonymkode: 096d5...f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderbur. Skranglefritt. Hercules og tilsvarende er også bra, men har i noen tilfeller sett (ivrige) hunder sette fast labben mellom spilene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hercules her også. Skikkelig hundebur, ikke sånt skrangle- knirkebur som lager hakkemat av hunden din i en evt kollisjon.

Anonymkode: 096d5...f91

Hvilket herkulesbur har du og hvilket bilmerke har du?

Anonymkode: 5317c...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Julie said:

Trønderbur. Skranglefritt. Hercules og tilsvarende er også bra, men har i noen tilfeller sett (ivrige) hunder sette fast labben mellom spilene. 

Sender trønderbur?

Anonymkode: 5317c...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variocage som kan åpnes i begge ender i tilfelle ulykke. Har Ford mondeo, men buret finnes jo i masse størrelser så man velger jo bare det som passer i egen bil. Hatt buret i 10 år og det holder seg fortsatt veldig godt. 

Anonymkode: 23db2...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dette fordi jeg har en forholdsvis liten hund og fordi jeg kan det med fra bil til bil siden jeg ikke har bil selv. :)

Anonymkode: ce615...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Hercules (4pets), veldig fornøyd og det er kollisjonstestet, som var det viktigste for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Diamant20 said:

Har Hercules (4pets), veldig fornøyd og det er kollisjonstestet, som var det viktigste for meg. 

Hva slags bil har du?

Anonymkode: 5317c...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i årenes løp hatt forskjellige biler og bur, men den typen bur jeg har vært mest fornøyd med er Herkules. Variocage var et helvete å montere og har (Eller hadde i hvert fall) en tendens til å skrangle mens Dogman/Trixie har lett for å ruste i låsanordninger/hengsler. Herkulesburet er like fint nå etter elleve år og har også den fordelen at det har avrundende hjørner slik at det er lettere å plassere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags bil har du?

Anonymkode: 5317c...1b6

Ford galaxy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Variocage i Skodaen vi kjører mest. Og så har vi et Hercules bur i nr to Skoda de få gangene vi kjører den. Så har vi en MIM Allsafe sele til de gangene de oppstår mytteri bak i buret, og vi trenger å skille en hund fra de to andre.

Variocagen var interessant å montere, men er allikevel det buret vi et mest fornøyd med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...