Gå til innhold

Bilbur til hund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Hvilke bilbur til hund har dere? Er dere fornøyde og hva slags bil har dere?

Anonymkode: 5317c...1b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har Herculesbur. Det er ca ti år gammelt og like fint. Skrangler heller ikke. Har stasjonsvogn og medium hund

Anonymkode: 95a30...2b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Har Herculesbur. Det er ca ti år gammelt og like fint. Skrangler heller ikke. Har stasjonsvogn og medium hund

Anonymkode: 95a30...2b0

Hvilket bur og hvilken bilmodell har du?

AnonymBruker
Skrevet

Hercules her også. Skikkelig hundebur, ikke sånt skrangle- knirkebur som lager hakkemat av hunden din i en evt kollisjon.

Anonymkode: 096d5...f91

• Liker 1
Skrevet

Trønderbur. Skranglefritt. Hercules og tilsvarende er også bra, men har i noen tilfeller sett (ivrige) hunder sette fast labben mellom spilene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hercules her også. Skikkelig hundebur, ikke sånt skrangle- knirkebur som lager hakkemat av hunden din i en evt kollisjon.

Anonymkode: 096d5...f91

Hvilket herkulesbur har du og hvilket bilmerke har du?

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Julie said:

Trønderbur. Skranglefritt. Hercules og tilsvarende er også bra, men har i noen tilfeller sett (ivrige) hunder sette fast labben mellom spilene. 

Sender trønderbur?

Skrevet

Har variocage til hunden i en Toyota avensis

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sender trønderbur?

Det vet jeg ikke, send de en e-post og hør http://tronderburet.no

AnonymBruker
Skrevet

Variocage som kan åpnes i begge ender i tilfelle ulykke. Har Ford mondeo, men buret finnes jo i masse størrelser så man velger jo bare det som passer i egen bil. Hatt buret i 10 år og det holder seg fortsatt veldig godt. 

Anonymkode: 23db2...8cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dette fordi jeg har en forholdsvis liten hund og fordi jeg kan det med fra bil til bil siden jeg ikke har bil selv. :)

Anonymkode: ce615...e1f

Skrevet

Har Hercules (4pets), veldig fornøyd og det er kollisjonstestet, som var det viktigste for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Diamant20 said:

Har Hercules (4pets), veldig fornøyd og det er kollisjonstestet, som var det viktigste for meg. 

Hva slags bil har du?

Skrevet

Jeg har i årenes løp hatt forskjellige biler og bur, men den typen bur jeg har vært mest fornøyd med er Herkules. Variocage var et helvete å montere og har (Eller hadde i hvert fall) en tendens til å skrangle mens Dogman/Trixie har lett for å ruste i låsanordninger/hengsler. Herkulesburet er like fint nå etter elleve år og har også den fordelen at det har avrundende hjørner slik at det er lettere å plassere. 

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags bil har du?

Ford galaxy

Skrevet

Vi har Variocage i Skodaen vi kjører mest. Og så har vi et Hercules bur i nr to Skoda de få gangene vi kjører den. Så har vi en MIM Allsafe sele til de gangene de oppstår mytteri bak i buret, og vi trenger å skille en hund fra de to andre.

Variocagen var interessant å montere, men er allikevel det buret vi et mest fornøyd med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...